10 vitamine de care fiecare femeie are nevoie și cum le poate obține în mod natural

0

10 vitamine de care fiecare femeie are nevoie și cum le poate obține în mod natural

Femeile au nevoie de un complex de vitamine pentru a menține un corp și o minte sănătoși. Deoarece femeile trebuie să susțină un sistem reproductiv sănătos, o sarcină sănătoasă și uneori au nevoie de un echilibru special de vitamine pentru a ajuta organismul să se adapteze la menopauză. De aceea trebuie să acordăm o atenție specială vitaminelor pe care le luăm în dieta noastră.

1.Vitamina C . Potrivit WebMD, vitamina C vindecă rănile și ne ajută organismul să producă celule roșii din sânge. De asemenea, crește nivelul unei substanțe chimice din creier numită noradrenalină, ceea ce crește concentrația noastră. Puteți obține vitamina C din broccoli, grapefruit, kiwi, portocale, ardei, cartofi, căpșuni și roșii sau o puteți lua ca supliment. De asemenea, veți vedea că este denumit acid ascorbic.

2) Magneziu.  Magneziul este esențial pentru contracția musculară, transmiterea nervilor și reglarea tensiunii arteriale. Ne ajută sistemul imunitar și este vital pentru sănătatea oaselor. Este important deoarece poate controla durerile de cap și poate ajuta la preeclampsie în timpul sarcinii. Puteți găsi magneziu în lapte, alune, avocado, banane, germeni de grâu, cereale integrale, fasole, mazăre și legume cu frunze verzi.

3) Vitamina A.  Cunoscută și sub denumirea de β-caroten, un nutrient pe care organismul îl transformă în vitamina A, această vitamină importantă ajută la vedere și la țesuturile moi și este, de asemenea, importantă pentru sănătatea pielii. Pentru mai multă vitamina A, mâncați caise, pepeni, morcovi, kale, papaya, piersici, dovleci, ardei roșu, spanac și roșii.

Vitamina C vindecă rănile și ne ajută organismul să producă celule roșii din sânge

) Calciu. Știm cu toții că calciul este important pentru sănătatea oaselor, dar reduce și riscul de hipertensiune arterială și, eventual, de cancer de colon. Poate reduce simptomele sindromului premenstrual și poate ajuta la pierderea în greutate. Puteți obține calciu dintr-o varietate de alimente, dar dacă nu consumați lactate, atunci este necesar să luați un supliment.

5) Vitamina E Aceasta este vitamina anti-îmbătrânire – încetinește semnele îmbătrânirii și menține celulele noastre sănătoase, potrivit WebMD. Puteți obține vitamina E în alimente precum ulei de porumb, ulei de ficat de cod, alune, unt de arahide, ulei de floarea-soarelui, semințe de floarea-soarelui și germeni de grâu.

6) Fier. Anemia cu deficit de fier este cea mai frecventă boală a deficitului nutrițional, potrivit Medical News Today, și este deosebit de răspândită în rândul femeilor. Acest lucru poate fi cauzat doar de lipsa fierului în dietă (sau de absorbția incorectă a acestuia), dar se poate datora și problemelor legate de naștere sau menstruație, în care au existat pierderi de sânge. Puteți obține suficient fier din carne roșie, porc și păsări de curte, precum și din fructe de mare, fasole și legume cu frunze întunecate, cum ar fi spanacul. Cu toate acestea, rețineți că trebuie să aveți suficientă vitamina C în sistem pentru a absorbi fierul – echilibrați-vă vitaminele!

Zinc.  Zincul este excelent pentru vindecarea rapidă, un sistem imunitar sănătos și o sarcină sănătoasă. Puteți obține zinc de la stridii, curcan, nuci, fasole uscată și mazăre fierte, germeni de grâu și cereale integrale.

8) Complex de vitamine B. Cel mai bazic complex de vitamine B sunt vitaminele B6 și B12 și acidul folic. B6 ajută la construirea unui creier sănătos și a măduvei spinării. De asemenea, construiește ADN și ARN, elementele constitutive ale celulelor și previne modificările ADN care pot duce la cancer. Puteți obține B6 de la pește, cartofi, naut, banane, fasole, fulgi de ovăz și păsări de curte. B12 este important în special pentru metabolism și ajută organismul să producă celule roșii din sânge. O puteți obține din brânză, ouă, pește, carne, lapte și iaurt. Potrivit Healthline, acidul folic (sau acidul folic) este important pentru un sistem nervos sănătos și este deosebit de important pentru femeile însărcinate, potrivit WebMD, deoarece ajută la prevenirea malformațiilor congenitale, cum ar fi spina bifida.

9) Vitamina D . Vitamina D reglează calciul și fosforul din corp, reducând riscul de osteoporoză. Puteți obține suficientă vitamina D din expunerea regulată la soare, precum și din alimente precum ouă, somon, macrou, sardine. Deoarece calciul și vitamina D sunt strâns legate, mulți medici recomandă femeilor aflate în postmenopauză să ia un supliment care conține ambii nutrienți.

10) Vitamina K Are un rol important în menținerea oaselor puternice, prevenirea bolilor de inimă și prevenirea cheagurilor de sânge după rănire. Cele mai bune surse alimentare de vitamina K sunt legumele cu frunze verzi, uleiul de soia, broccoli, spanacul gătit și uleiurile de pește.

loading...