Trei exerciții eficiente pentru sănătatea coloanei vertebrale

0
loading...

Sănătatea coloanei vertebrale depinde în mare măsură de cât de mobilă este, așa că este extrem de important să te antrenezi în mod regulat pentru spate. Exercițiile de la Anna Samylina, expertă X-Fit în Rusia, în câteva minute vor ajuta la „trezirea” coloanei vertebrale, să ofere corpului lejeritate și să-l umple cu energie.  

2222299_pozvonochnik (700x393, 16Kb)

Din păcate, realitatea este că petrecem mult timp la computer într-o poziție nefirească. În același timp, mușchii spatelui experimentează o încărcare uriașă, spasm, care duce la dureri sau dureri de tracțiune. Aceste exerciții ajută la ameliorarea tensiunii în exces, la restabilirea mobilității coloanei vertebrale și la ameliorarea disconfortului. Dacă lucrezi stând mai multe ore la rând, fă pauze de 5 minute la fiecare 1,5 ore și fă aceste exerciții simple de 8-12 ori fiecare. Veți simți imediat lejeritate, iar concentrarea atenției la locul de muncă va crește semnificativ.

Trei exerciții eficiente pentru sănătatea coloanei vertebrale

Exercitiul 1  

Poziția de pornire. În picioare, cu picioarele depărtate la lățimea șoldurilor și paralele între ele, priviți înainte, cu brațele în jos.

Acțiune. Apăsați-vă bărbia pe piept și, pe măsură ce expirați, începeți să coborâți încet, vertebre cu vertebre, glisând degetele de-a lungul părții exterioare a coapselor. Pe măsură ce inspirați, reveniți la poziția inițială și în ordine inversă.

Detalii. Încercați să acordați o atenție deosebită relaxării mușchilor gâtului; dacă înclinarea completă nu este posibilă din cauza limitărilor spatelui coapselor, este necesară îndoirea genunchilor.  

Foto # 1 - Trei exerciții eficiente pentru sănătatea coloanei vertebrale

Exercițiul #2  

Poziția de pornire. În picioare, cu picioarele depărtate la lățimea șoldurilor și paralele între ele, priviți înainte, cu brațele în jos.

Acțiune. În timp ce inspirați, faceți un pas înainte și întindeți-vă brațele în sus, creând o linie arcuită de la picior în spatele piciorului în picioare până la vârful degetelor. Pe măsură ce expirați, reveniți la poziția inițială și repetați același lucru cu celălalt picior.

loading...

Detalii. Evitați tensiunea în partea inferioară a spatelui, pentru aceasta este necesar să vă întindeți în principal în sus; urmăriți mișcarea mâinilor cu ochii, astfel încât gâtul să rămână într-o poziție naturală.  

Foto # 2 - Trei exerciții eficiente pentru sănătatea coloanei vertebrale

Exercițiul #3  

Poziția de pornire. Întins pe podea, picioarele largi, brațele în lateral, spatele lipit de podea.

Acțiune. Inspirați și în timp ce expirați, începeți să întindeți mâna stângă spre dreapta, încercând să vă conectați palmele, menținând în același timp picioarele și partea inferioară a spatelui nemișcate. La o inspirație, reveniți la poziția inițială și repetați același lucru pe cealaltă parte.

Detalii. Evitați înlocuirea răsucirii cu o înclinare a umărului spre pelvis, în timp ce vă întoarceți, continuați să vă întindeți în spatele coroanei.

loading...