5 exerciții pentru îmbunătățirea circulației în picioare. Spunem nu varicelor!

0

Exercițiile fizice regulate sunt una dintre cele mai eficiente modalități de a evita apariția varicelor. Desigur, în acest caz, menținerea unei diete sănătoase și echilibrate este, de asemenea, de o mare importanță. Astăzi, însă, am dori să ne concentrăm pe activitatea fizică care vă poate ajuta să vă păstrați picioarele într-o formă bună.

Varice – ce merită să știți?

Varicele nu arată atractiv. Când apar, de obicei încep cu vene mici de păianjen roșu. Cu timpul, însă, devin din ce în ce mai convexe, iar venele răsucite arată ca și când ar vrea să iasă. Ajungând la fund. Varicele sunt vene deformate și supra-lărgite, sub genunchi și pe coapse care apar atunci când sângele nu circulă corect – în loc să se întoarcă la inimă, sângele se acumulează în vene și le lărgește treptat. Dacă nu sunt tratate, pot duce la probleme grave de sănătate, cum ar fi tromboza.

Varicele se manifestă foarte des la femeile care lucrează la birou în fiecare zi, deși această problemă este cunoscută și bărbaților.

Exerciții pentru varice

Activitatea fizică în lupta împotriva varicelor

Formarea varicelor este favorizată de excesul de greutate, în special de obezitate, de un stil de viață sedentar, purtarea de pantofi cu toc înalt sau purtarea de pantofi sau șosete care se potrivesc strâns cu glezna. După cum s-a menționat deja, restaurarea unei circulații adecvate la nivelul membrelor inferioare este extrem de importantă în acest caz. Exercițiul ne poate ajuta în acest sens, grație nu numai că ne ajută sistemul limfatic, ci și întărește mușchii picioarelor. Puteți face toate exercițiile următoare acasă fără a fi nevoie de echipament suplimentar.

1. Bicicletă

Bicicleta este un exercițiu foarte popular, care ne va stimula perfect sistemul cardiovascular. După cum sugerează și numele, simulează mișcările pe care le facem în timpul mersului cu bicicleta. Puteți face acest exercițiu în timp ce stați întins pe pat sau pe saltea. „Pedală” min. de 30 de ori. Faceți acest exercițiu în fiecare zi.

2. Ciclism

Desigur, alternativa la primul exercițiu va fi ciclismul. Alegeți o bicicletă peste alte mijloace de transport, mai ales când vremea este frumoasă și traseul nu este lung. De asemenea, nu există nimic care să vă împiedice să utilizați o bicicletă staționară în timp ce urmăriți un film bun.

5 exerciții pentru îmbunătățirea circulației în picioare.  Spunem nu varicelor
Wikipedia

3. Alăturarea picioarelor

Vei face acest exercițiu în timp ce stai pe un scaun, întins pe un covor sau pe un pat. Mai întâi, ridicați picioarele în sus, desfășurați-le în lateral și apoi uniți-le împreună. Faceți 20 de astfel de repetări. S-ar putea să nu fie atât de simplu la început, mai ales dacă ai picioarele slabe. Se va îmbunătăți cu timpul. La urma urmei, antrenamentul este perfect!

4. Cercuri

Așezați-vă pe un covor de yoga, covor sau pat și ridicați un picior în sus. Începeți să creați cercuri în aer în sensul acelor de ceasornic. Faceți 20 de repetări și schimbați piciorul.

5. Picioare-călcâi

Următorul exercițiu se face cel mai bine într-o poziție așezată. Așezați ambele picioare pe pământ și comutați punctul de sprijin de la degetul de la picior la călcâie și apoi de la călcâi la degetul de la picior. Repetați de 20-30 de ori.

Exercițiile sunt recomandate persoanelor ale căror vene varicoase abia încep să apară sau stilul de viață este propice formării lor. În cazurile mai avansate, se recomandă consultarea cu un medic.

loading...