7 semne că organismul tău are nevoie de vitamine

0
21956

7 semne că organismul tău are nevoie de vitamine

1. Sensibilitatea gingiei   Gingiile dureroase pot fi resimțite când încep sângerări sau când simți că dinții sunt puțin slăbiți. Acest lucru ar putea însemna că aveți un deficit de vitamina C, care este necesar pentru a menține un sistem imunitar sănătos, producerea de colagen și menținerea rezistenței țesuturilor. Pentru a scăpa de deficitul de vitamina C, trebuie să vă creșteți aportul de citrice, spanac, varză, ardei și broccoli, care conțin această vitamină, în dieta dumneavoastră.  

2. Culoarea pielii   Dacă simțiți că pielea dvs. devine mai palidă și nu ați avut o problemă similară înainte, se poate datora faptului că lipsește vitamina B12 în corpul dumneavoastră. Lipsa vitaminei B12 poate provoca demență, leziuni ale sistemului nervos și chiar paralizie. De asemenea, s-ar putea să vă simțiți obosiți și să aveți schimbări de dispoziție. Această vitamină este importantă pentru sistemul circulator, diviziunea celulară și un sistem metabolic sănătos. Această vitamină se găsește în mod obișnuit în alimentele de origine animală. Persoanele care nu mănâncă carne ar trebui să ia unele suplimente de vitamina B12. Dieta dvs. ar trebui să includă carne de vită, stridie, brânză, ficat, hering și păstrăv.  

3. Păr uscat   Părul dvs. poate deveni uscat dacă vă vopsiți în mod regulat sau îl uscați și îl îndreptați. Dacă vă tratați părul cu produse de îngrijire a părului și uscăciunea persistă, înseamnă că nu există biotină în corpul dumneavoastră. Această deficiență poate provoca unghii fragile. Pentru a scăpa de deficiență, trebuie să includeți în mod regulat alimente precum soia, ouăle, roșiile, fasolea și fulgi de ovăz în dieta dumneavoastră.

4.Cu siguranță ai o deficiență de fier în corpul tău dacă îți cade părul, buzele tale devin palide, iar buzele tale par crăpate, dacă uiți de lucruri și te simți obosit. Fierul este un element esențial în corpul dvs., deoarece ajută la furnizarea de oxigen în tot corpul și la producerea de celule roșii din sânge și hemoglobină. Pentru a crește aportul de fier, trebuie să mâncați fulgi de ovăz, linte, deoarece acestea sunt bogate în fier.

  5. Acnee pe fata   Lipsa de zinc din corp formează acnee pe față. Zincul este important pentru menținerea sănătății sistemului imunitar și, de asemenea, pentru celulele din corpul dumneavoastră. Dacă chiar ai acnee și puncte negre pe piele, consuma produse care conțin zinc. Zincul se găsește cu ușurință în alimente precum semințele de dovleac și ficatul de vițel.  

6. Umflături sub ochi   Un simptom similar apare după plâns. Dar dacă pleoapele sunt umflate în mod constant, trebuie să vă creșteți nivelul de iod din corp. Iodul este esențial pentru buna funcționare a glandei tiroide. Deficitul de iod poate duce la o activitate tiroidiană scăzută și la cancer în zonă. Puteți crește aportul de iod crescând consumul de lactate, fructe de mare și afine. Este posibil să aveți niveluri scăzute de tiroidă din cauza oboselii sau a dispoziției scăzute, așa că ar trebui să vă adresați medicului dumneavoastră.

  7. Ridurile pielii   Pe măsură ce îmbătrânești, observi riduri pe față, ceea ce este un proces normal. Dacă observați că aveți multe riduri într-o perioadă scurtă de timp, atunci cel mai probabil aveți deficit de vitamina E. Vitamina E ajută la reducerea stresului oxidativ și protejează celulele. Un deficit poate încetini producția de colagen a corpului, iar un deficit de colagen scade elasticitatea pielii, creând riduri. Vitamina E este importantă pentru ochi sănătoși, fertilitate și un sistem imunitar sănătos. Puteți găsi cu ușurință vitamina E în migdale, cereale integrale, uleiuri vegetale și nuci.

loading...