8 exerciții pentru față – iar rezultatele sunt impresionante! Împotriva ridurilor și a pielii lasate

0

Mușchii feței pot fi antrenați la fel ca mușchii corpului. 8 exerciții pentru față – iar rezultatele sunt impresionante!12 martie

Exerciții pentru mușchii feței
Exerciții pentru mușchii feței

O față tânără și frumoasă nu este doar o piele bună. Pomeții înalți, o linie frumoasă a maxilarului și absența „cuturilor” nazolabiale vorbesc despre tinerețe. Din păcate, timpul și forța gravitației fac fața „obosită”: mușchii slăbesc, iar obrajii cad, apare o bărbie dublă. Fața începe să fie alimentată cu sânge și mai rău, ceea ce nu poate decât să afecteze starea pielii. Iar primele semne de „față obosită” devin vizibile de la vârsta de 25 de ani!

Desigur, produsele cosmetice de înaltă calitate ajută să arate tânără mai mult timp. Dar impactul este unilateral, în exterior, iar adevărata cauză este în interior.  Nu aveți nevoie de echipament de antrenament sau trening pentru a practica aceste exerciții. Toată lumea o poate face – indiferent de vârstă și de condiția fizică. Exercițiile regulate dau un efect excelent: mușchii sunt strânși, pielea este mai bine alimentată cu sânge, ceea ce înseamnă că este actualizată și arată mai proaspătă și mai tânără. Primele rezultate sunt vizibile după 2 săptămâni! Ești gata să începi să faci sport?

facebuilding
Facebuilding
2. Exerciții pentru ochi.  Deschide-ți ochii cât mai larg, cu alte cuvinte, „priviază-te” cât mai departe posibil.  Apoi relaxează-te.

Exerciții pentru ochi. Deschide-ți ochii cât mai larg, cu alte cuvinte, „priviește” cât mai departe posibil. Apoi relaxează-te.

3. Exercițiu pentru obraji.  Zâmbește cu degetele la colțurile gurii.  Mușchii gurii și ai obrajilor, până la urechi, se încordează foarte puternic.  Relaxa.

Exercițiu pentru obraji. Zâmbește cu degetele la colțurile gurii. Mușchii gurii și ai obrajilor, până la urechi, se încordează foarte puternic. Relaxează-te.

4. Exercițiu împotriva colțurilor lasate ale gurii.  Ciupiți-vă buzele între dinți, trageți colțurile gurii în sus.  Ține, relaxează-te.  De asemenea, previne formarea ridurilor deasupra buzei superioare.

Exercițiu împotriva colțurilor lasate ale gurii. Ciupiți-vă buzele între dinți, trageți colțurile gurii în sus. Ține, relaxează-te. De asemenea, previne formarea ridurilor deasupra buzei superioare.

5. Exercițiu împotriva ridurilor de la colțurile ochilor.  Apăsați degetele pe colțurile exterioare ale ochilor și strângeți bine pleoapele inferioare.  Relaxa.

Exercițiu împotriva ridurilor de la colțurile ochilor. Apăsați degetele pe colțurile exterioare ale ochilor și strângeți bine pleoapele inferioare. Relaxați-vă.

6. Exercițiu împotriva unei bărbie dublă.  Pune pumnii sub bărbie și, învingând rezistența mâinilor, deschide gura.  Apoi, sprijinindu-vă pe bărbie cu degetul mare, scoateți limba cât mai mult posibil, astfel încât vârful ei să fie îndreptat în jos.

Exercițiu împotriva bărbiei duble. Pune pumnii sub bărbie și, învingând rezistența mâinilor, deschide gura. Apoi, sprijinindu-vă pe bărbie cu degetul mare, scoateți limba cât mai mult posibil, astfel încât vârful ei să fie îndreptat în jos.

7. Exercițiu pentru gât.  Trageți buza inferioară (fără a mișca colțurile gurii) în jos cu forță, expunând dinții inferiori.  Dacă executați corect exercițiul, atunci relieful mușchilor va fi vizibil pe gât.

Exercițiu pentru gât. Trageți buza inferioară (fără a mișca colțurile gurii) în jos cu forță, expunând dinții inferiori. Dacă executați corect exercițiul, atunci relieful mușchilor va fi vizibil pe gât.

8. Exercitii pentru intarirea intregului contur al fetei.  Strângeți obrajii și bărbia: deschideți gura larg, împingeți maxilarul inferior înainte.  Încordați puternic mușchii gâtului și ai maxilarului.  Relaxa.

Exercitii pentru intarirea intregului contur al fetei. Strângeți obrajii și bărbia: deschideți gura larg, împingeți maxilarul inferior înainte. Încordați puternic mușchii gâtului și ai maxilarului. Relaxați-vă.

Faceți sport în mod regulat, cel puțin 5 zile pe săptămână și, de preferință, în fiecare zi. Fiecare exercițiu trebuie repetat de 5 ori timp de 6 secunde, crescând treptat numărul de repetări la 20. Cel mai bine este să efectuați acest complex înainte de a merge la culcare, deși, în mare, îl puteți face oricând.