8 exerciții pentru ridurile faciale

0
loading...

Gimnastica pentru ridurile din jurul ochilor nu necesită mult timp, este suficient să faci exercițiile câteva minute pe zi pentru a obține un rezultat vizual care să te mulțumească în câteva săptămâni.

În același timp, exercițiile fizice regulate pentru ridurile din jurul ochilor vor face pielea mai elastică și vor duce la dispariția ridurilor, precum și va ameliora umflarea pleoapelor. Și la asta visează orice femeie.

Exercițiul „Pe linia orizontului”

Puneți vârfurile degetelor pe tâmple, astfel încât degetele mici să fie în colțurile exterioare ale ochilor. Privește în depărtare și închide ușor pleoapele, ca și cum ai vrea să vezi un obiect foarte îndepărtat.

Nu vă încordați ochii și nu mijiți: doar mușchii din jurul ochilor ar trebui să lucreze. Strângeți treptat acești mușchi și întindeți ușor pielea cu degetele

GIMNASTICA LIFTING PENTRU OCHI

După ce ați atins tensiunea maximă, rămâneți în această poziție timp de 5 secunde, apoi relaxați-vă timp de 3 secunde . Repetați exercițiul de 3-5 ori.

După 3 săptămâni, treceți la un ritm accelerat al acestui exercițiu : strângeți-vă mușchii timp de 2 secunde, relaxați-vă timp de 1 secundă. Practicați în acest mod timp de 2-3 săptămâni. Apoi, alternează între tempo rapid și regulat. Faceți 5 repetări. Faceți exercițiul de 3 ori pe săptămână.

Acest exercițiu are ca scop reducerea sacilor lacrimali de sub ochi, precum și prevenirea și reducerea ridurilor din jurul ochilor.

Exercițiul „Guler strâns”

Puneți degetele pe obraji la baza tâmplelor. Strângeți mușchii bărbiei de parcă ați încerca să slăbiți un guler foarte strâns. Creșteți treptat tensiunea mușchilor temporali și ai gâtului și bărbiei

GIMNASTICA LIFTING PENTRU OCHI

După ce ați atins tensiunea maximă, rămâneți în această poziție timp de 4 secunde, apoi relaxați-vă timp de 2 secunde. Repetați exercițiul de 5 ori. După 3 săptămâni, începeți să creșteți numărul de repetări și aduceți-le treptat până la 10. Apoi faceți exercițiul în fiecare zi de 7-10 ori.
Acest exercițiu va ajuta la netezirea ridurilor din jurul ochilor, la reducerea pungilor de sub ochi și la întinderea și elasticitatea pielii de pe tâmple.

Exercițiul „La revedere”

Închideți ochii cu pleoapele închise strâns. Nu închide ochii: pielea de pe puntea nasului nu trebuie să se încrețească . Creșteți treptat tensiunea pleoapelor

GIMNASTICA LIFTING PENTRU OCHI

După ce ați atins tensiunea maximă, rămâneți în această poziție timp de 5 secunde, apoi relaxați-vă timp de 3 secunde . Repetați exercițiul de 5-7 ori.

După 2 săptămâni, mergi la un ritm accelerat al acestui exercițiu: strânge-ți mușchii timp de 2 secunde, relaxează-te timp de 1 secundă. Practicați în acest mod timp de 2-3 săptămâni. Apoi, alternează între tempo rapid și regulat. Faceți 10 repetări.

Acest exercițiu va face pielea din jurul ochilor mai elastică.

Exercițiul „Ochii larg deschiși”

Deschideți larg ochii și creșteți treptat tensiunea musculară

GIMNASTICA LIFTING PENTRU OCHI

După ce ați atins tensiunea maximă, rămâneți în această poziție timp de 7 secunde, apoi relaxați-vă timp de 3 secunde. Repetați exercițiul de 5 ori.

După 3 săptămâni, treceți la un ritm accelerat al acestui exercițiu: strângeți mușchii timp de 4 secunde, relaxați-vă timp de 2 secunde. Practicați în acest mod timp de 2-3 săptămâni. Apoi, alternează între tempo rapid și regulat.

Acest exercițiu va întări mușchii în formă de inel ai ochilor.

Exercițiul „Ziua și noaptea”

Poziție cu ochii deschiși. Întindeți degetele arătător și mijlociu în formă de „V”. Atașați pernițele degetelor mijlocii de puntea nasului de la marginile interioare ale sprâncenelor, iar vârfurile degetelor arătătoare de marginile exterioare ale sprâncenelor și apăsați ușor pe piele. Privește drept înainte și ușor în sus. Strângeți pleoapele inferioare, ca și cum ați încerca să mijiți ochii, apoi relaxați-vă. Doar pleoapele inferioare ar trebui să funcționeze, cele superioare să rămână relaxate.

loading...
GIMNASTICA LIFTING PENTRU OCHI

Poziția „mijită”. Continuând să încordați pleoapele inferioare, închideți strâns ochii, rămâneți în această poziție timp de 40 de secunde și relaxați-vă

Repetați exercițiul de 10 ori.
Acest exercițiu are ca scop creșterea dimensiunii ochilor.

Exercițiul „Doamna gânditoare”

Poziție cu fața în față. Așezați tampoanele degetelor mijlocii pe puntea nasului la marginile interioare ale sprâncenelor, iar vârfurile degetelor arătător pe marginile exterioare ale sprâncenelor și apăsați ușor pe piele. Privește drept înainte și ușor în sus. Strângeți pleoapele inferioare, ca și cum ați încerca să mijiți ochii, apoi relaxați-vă. Pleoapele superioare nu trebuie să se miște.

GIMNASTICA LIFTING PENTRU OCHI

Repetați exercițiul de 10 ori.
Poziția „privirea este îndreptată în sus”. Continuând să încordați pleoapele inferioare, dați ochii peste cap ca și cum ați încerca să examinați un obiect care atârnă deasupra capului, rămâneți în această poziție timp de 40 de secunde și relaxați-vă

Acest exercițiu are ca scop întărirea pleoapelor inferioare.

Exercițiul „Sus și jos”

Ridică ochii în sus de parcă ai vrea să-ți vezi propria frunte și stai în această poziție timp de 5 secunde și relaxează-ți mușchii timp de 2 secunde. Apoi lasă ochii în jos, încercând să „vezi” bărbia, strângeți mușchii timp de 5 secunde și relaxați-vă timp de 2 secunde. Când efectuați acest exercițiu, numai globii oculari ar trebui să se miște. Nu vă ajutați cu capul sau gâtul. Repetați exercițiul de 5-7 ori.

După 2 săptămâni, mergi la un ritm accelerat al acestui exercițiu: strânge-ți mușchii timp de 2 secunde, relaxează-te timp de 2 secunde. Practicați în acest mod timp de 1,5 – 2 săptămâni. Apoi, alternează între tempo rapid și regulat.

Acest exercițiu are ca scop întărirea mușchilor oculari.

Exercițiul „Coquette”

Ridică-ți ochii în sus, ține-ți privirea asupra unui punct imaginar timp de 5 secunde și relaxează-te timp de 2 secunde

GIMNASTICA LIFTING PENTRU OCHI

Apoi coborâți ochii la stânga în jos, strângeți mușchii ochilor timp de 5 secunde și relaxați-vă timp de 2 secunde

Cu aceeași frecvență, priviți în sus la stânga și în jos la dreapta. În timpul exercițiului, capul trebuie să rămână nemișcat. Repetați exercițiul de 5 ori.

După 2 săptămâni, începeți să creșteți treptat ritmul exercițiului și să creșteți numărul de repetări. După aproximativ 2-3 săptămâni de antrenament, ar trebui să faci 20 de repetări, luând 2 secunde pentru a te relaxa și a strânge mușchii. Apoi, alternează între tempo rapid și regulat.
Acest exercițiu întărește ochiul și mușchii ochilor, conferă aspectului fluență și mobilitate.

loading...