Abdomenul perfect și o slăbire frumoasă:primele cinci exerciții cele mai eficiente pentru un corp de vis

0

Deoarece întărirea normală nu vă poate oferi un stomac dur și plat, încercați aceste cinci exerciții eficiente, al căror efect este susținut de studii.

Studiile au arătat că majoritatea exercițiilor obișnuite pe care le suferă oamenii atunci când își întăresc mușchii abdominali nu sunt suficient de eficiente. De obicei, oamenii le fac prost și pun presiune pe diferite zone, cum ar fi mușchii gâtului și partea inferioară a spatelui . Cu toate acestea, uitați de aceste neajunsuri și stăpâniți aceste cinci exerciții, a căror eficacitate este garantată și nu poate fi stricată. Le puteți face pe toate la rând, cu o pauză de aproximativ treizeci de secunde în fiecare dintre ele.

Scândura laterală

În timpul acestui exercițiu, întindeți-vă mai întâi cu mâna pe podea, și lăsați-vă cotul. Ridicați încet în timp ce vă întindeți mușchii abdominali. Încercați să rămâneți cât mai mult posibil și amintiți-vă că corpul și pelvisul trebuie să formeze o singură linie. Când sunteți suficient de obosit, întoarceți-vă către cealaltă parte și repetați exercițiul.

Poze Freepik

Vibrația picioarelor în timp ce se întinde pe spate

Mai întâi, întindeți-vă pe spate și puneți mâinile în spatele capului sau sub fese. Strângeți mușchii abdominali și ridicați picioarele. Încercați să nu vă aplecați inutil și să vă țineți spatele atașat de pământ, cu siguranță veți simți tensiunea în abdomen după un timp . Acum scuturați picioarele treptat și alternativ în sus și în jos. Cu toate acestea, atunci când atingeți, nu atingeți niciodată podeaua și păstrați întotdeauna picioarele în aer.

Ridicarea picioarelor în timp ce stai întins pe spate

Culcați-vă pe spate, cu picioarele întinse și brațele pe lateral. Ridicați încet picioarele până când acestea sunt perpendiculare pe podea. Apoi, țineți în această poziție câteva secunde cu mușchii abdominali strânși și apoi reveniți încet la poziția inițială. Apoi repetați exercițiul de mai multe ori până când obosiți corect.

Poze Freepik

Ridicarea șoldurilor în poziție culcat

Acum întindeți-vă din nou pe spate și puneți-vă mâinile de-a lungul corpului. Strângeți-vă mușchii abdominali și ridicați încet picioarele împreună cu fesele, care vă vor ridica și șoldurile. Încercați să stați sus câteva secunde și apoi coborâți din nou șoldurile. Încercați să repetați exercițiile de mai multe ori la rând și nu uitați de postura corectă, atunci când trebuie să fiți întins corect de podea.

Cot și genunchi

Acest exercițiu include singurii mușchi abdominali laterali. Este sigur că trebuie să fiți obosit, dar acordați fiecărui exercițiu aceeași intensitate. Intinde-te pe spate si pune mainile in spatele capului. Apoi atingeți cotul drept cu genunchiul stâng în mod constant și alternați mișcarea cu cotul stâng și genunchiul drept . Aceste exerciții pot părea simple la prima vedere, dar după o serie de serii, vei fi recunoscător că te-au ajutat să dezvolți mușchi abdominali.

loading...