Aceste 5 exerciții eficiente pentru femeile de peste 40 de ani vă vor ajuta nu numai să vă puneți corpul într-o formă bună, ci și să vă mențineți tânăra și activa.

0
loading...

Aceste 5 exerciții eficiente pentru femeile de peste 40 de ani vă vor ajuta nu numai să vă puneți corpul într-o formă bună, ci și să vă mențineți tânăra și activa.

Odată cu vârsta, corpul se schimbă, iar după 40 de ani, metabolismul încetinește, fondul hormonal se schimbă, corpul devine mai puțin flexibil și mai puțin mobil. Acest lucru afectează nu numai condiția fizică, ci și cea emoțională. Fiecare femeie își dorește să fie tânără și activă la orice vârstă. Te vom ajuta cu asta! Acesta este un set de exerciții pentru fiecare zi. Dacă nu ați mai fost implicat în sport, atunci trebuie să începeți treptat, să dozați încărcătura. Treptat, puteți crește numărul de exerciții, ducându-le la normal. Nu cantitatea de exerciții contează, ci calitatea implementării lor. Nu te grăbi, încet, dar corect va fi mai bine. Principalul lucru este să reduceți riscul de rănire. Pentru femeile de la această vârstă, antrenamentul de forță este important. Aceste sarcini stimulează creșterea musculară și ajută la menținerea corpului în formă bună.

Un set de exerciții pentru fiecare zi
. Astfel de încărcări stimulează producția de endorfine și serotonină, hormoni ai fericirii. Antrenamentele sunt înălțătoare. Exercițiile regulate stimulează fluxul sanguin, îmbunătățesc activitatea creierului, somnul va deveni mai puternic și mai productiv.

Burpee
Burpee clasic: ghemuit, palmele în fața ta, împingere în sus, împingere în sus, întoarcere la ghemuit și săriți în sus din această poziție. Acesta este un burpee. Puteți începe cu 10-15 repetări și puteți crește treptat repetările.

Exercițiul pare dificil, dar merită încercat și vei înțelege că acesta este un antrenament grozav. Acestea sunt mai multe exerciții simultan și o sarcină pentru toate grupele musculare. Acest antrenament nu necesită antrenament și echipament special. Îl poți face cu ușurință acasă. Acesta este cel mai bun exercițiu pentru arderea caloriilor. Mișcarea crește rezistența, capacitatea pulmonară și întărește inima. 

Genuflexiuni
Acesta este cel mai bun exercițiu pentru întărirea feselor, coapselor, abdomenului, spatelui. Acest lucru vă va ajuta să vă îmbunătățiți simțul echilibrului și al coordonării. Genuflexiunile sunt importante pentru a le face corect. Trebuie să stai drept, să-ți depărți picioarele la lățimea umerilor, să ții spatele drept. Luați-vă ușor șoldurile înapoi și ghemuiți-vă. Regula principală este ca genunchii să nu depășească degetele de la picioare.

Cel mai bine este să faci genuflexiuni adânci. Greutatea trebuie transferată pe călcâie pentru a antrena bine mușchiul fesier. Este mai bine să începeți cu 20 de repetări și să creșteți numărul acestora.

Plank
Cel mai bun exercițiu pentru fese, spate, abdomen și întregul corp. Cu el, puteți întări mușchii abdominali, puteți îmbunătăți postura, accelera metabolismul și chiar scăpați de o dispoziție proastă. Principalul lucru este să luați poziția de pornire corectă.

loading...

Accentul culcat poate fi pus pe mâini sau pe coate. Este mai bine să executați scândura pe coate pentru a evita rănirea. Coloana vertebrală trebuie să fie dreaptă de la pelvis până la vârful capului. Îndoirea spatelui inferior nu este permisă. Mâinile nu trebuie încordate, trebuie să încordați mușchii abdomenului și feselor. Rămâneți în această poziție cât mai mult timp posibil. Repetați de mai multe ori.

Fânturi
Un exercițiu ideal care antrenează perfect mușchii picioarelor și feselor. Trebuie să stai drept, să ții spatele drept, omoplații sunt adunați, brațele de-a lungul corpului. Picioarele ar trebui să fie exact sub șolduri. Facem un pas înainte, ținem corpul drept, coborâm și transferăm greutatea pe piciorul din față. Mentinem corpul drept, la ridicare, incordam spatele coapsei, revenim in pozitia initiala.

Trebuie să efectuați 10-15 fante pe fiecare picior. Acest videoclip vă va ajuta să faceți bine.

Abducția picioarelor îndoite
Un exercițiu minunat pentru a menține corpul în formă bună.

Poziția de pornire – stând în patru picioare, accent pe mâini, luați alternativ picioarele îndoite la genunchi înapoi și în sus. Trebuie să faceți 10-15 repetări pe fiecare picior.

Sportul vă va ajuta să fiți activ și mobil, să vă mențineți corpul în formă, să vă îmbunătățiți starea și starea de spirit. Aceste exerciții sunt foarte utile și trebuie efectuate, poți să faci fitness, să mergi la sală, să alergi, să mergi la piscină. În plus, exercițiile fizice regulate reduc riscul de cancer, diabet și artrită. Fii activ, sănătos și tânăr!

loading...