Aflați cum să utilizați ulei de măsline și ghimbir pentru ameliorarea simptomelor artritei

0

Potrivit Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, 50 de milioane de adulți au fost diagnosticați cu o anumită formă de artrită doar în Europa între 2010 și 2012. Aceștia explică faptul că una din două persoane dezvoltă osteoartrita simptomatică a genunchiului până la vârsta de 80 de ani.

Cu toate acestea, populațiile mai tinere sunt, de asemenea, afectate de artrită. Statisticile arată că aproximativ 294.000 de tineri cu vârsta peste 18 ani suferă de reumatism sau artrită. Indiferent de vârstă, artrita este experimentată de rigiditate, durere debilitantă, inflamație și umflături.

Cu toate acestea, disconfortul și durerea tuturor formelor de artrită pot fi reduse semnificativ cu anumite remedii casnice. Întrucât durerea și rigiditatea artritei sunt cauzate de inflamația articulațiilor, este necesar să vizați sursa inflamației și să faceți ceva pentru a o reduce. Pentru aceasta, vă prezentăm următoarele remedii naturale:

PORTĂ MĂNUȘI ÎN PAT

Deși puțin ciudat, purtarea mănușilor în timp ce dormi noaptea va face minuni pentru încheieturile mâinilor și degetele pacienților cu artrită. Purtați mănuși confortabile pentru a vă împiedica mâinile să devină rigide și umflate dimineața. O altă opțiune este să înfășurați o batistă în jurul genunchilor sau coatelor dureroase pentru a ușura durerea.

BAIA DE DIMINEATA

O baie caldă dimineața vă va relaxa orice rigiditate pe care o aveți la nivelul articulațiilor. Pentru a evita trezirea în dureri cumplite, dormiți cu un tampon de încălzire sau cu o pătură electrică, dacă este posibil.

MAGNEZIU

Acest mineral este vital pentru peste 300 de răspunsuri biomecanice, dintre care unul este procesul de ameliorare a durerii și rigidității. Magneziul ajută și la mineralizarea oaselor, ceea ce înseamnă că vă menține oasele puternice. Pentru a combate artrita, mâncați o dietă bogată în magneziu, inclusiv nuci, fasole și frunze întunecate. Alternativ, îl puteți lua ca supliment sau puteți aplica magneziu local pe articulațiile dureroase.

Curcuma (turmeric)

Compusul activ al turmericului, curcumina, ameliorează eficient inflamația artritei, potrivit Centrului Național pentru Sănătate Complementară și Integrativă. Puteți adăuga cu ușurință acest ingredient picant în dieta zilnică. Adăugați la omletă, preparați un ceai de șofran sau un curry indian.

GHIMBIR

Proprietățile antiinflamatorii ale ghimbirului și capacitatea sa de a reduce inflamația și durerile articulare au fost dovedite de multe studii. Efectele ghimbirului sunt similare cu ibuprofenul și uneori chiar mai eficiente, așa cum explică Fundația pentru artrită. Beți până la 4 căni de ceai de ghimbir în fiecare zi sau folosiți-le în vinaigrete, sosuri, granola și chutneys.

ULEI DE MASLINE

Enzimele antiinflamatorii din uleiul de măsline extravirgin funcționează ca ibuprofenul, dar fără efecte secundare. Pentru a-l adăuga în dieta ta, folosește-l în loc de unt în multe feluri de mâncare sau aplică-l local pe articulații și masează ușor. Faceți masaje liniștitoare de două ori pe zi.

CONSUMĂ MAI MULT PEȘTE

Tonul, somonul, coada calului și heringul conțin acizi grași omega-3 care, potrivit Centrului Național pentru Sănătate Complementară și Integrativă, ajută la ameliorarea articulațiilor dureroase și a rigidității dimineții. O altă opțiune pentru a obține cantitatea zilnică de acizi grași omega-3 este să luați supliment de ulei de pește.

CONSUMĂ MAI MULTE FRUCTE DE CITRU

Lămâile, grapefruiturile și portocalele sunt foarte utile în tratamentul osteoartritei datorită conținutului ridicat de vitamina C. Această vitamină este esențială în formarea principalelor componente ale cartilajului și acționează împotriva radicalilor liberi care deteriorează cartilajul. Pentru mai multă vitamina C, beți apă cu suc de lămâie și portocale sau mâncați mai multe portocale.

Artrita nu trebuie să fie dureroasă și debilitantă. Tot ce trebuie să faceți este să adoptați câteva dintre aceste remedii casnice și să vă simțiți ușurați într-o perioadă scurtă de timp.

loading...