Alimente care ajuta organismul sa se întărească.

0

Alimente care ajuta organismul sa se întărească.

Usturoiul este unul dintre cele mai bune antibiotice naturale, poate fi folosit în orice fel de mâncare, ajuta în prevenirea răcelilor comune, previne bolile gastrointestinale

Ghimbirul conţine un component activ, care este deosebit de eficient în lupta împotriva cancerului de colon. De asemenea, este bun pentru combaterea răcelii sau gripei. 

Scortisoara este bogată în antioxidanţi care inhibă dezvoltarea bacteriilor şi coagularea sângelui. De asemenea, ajută la stabilizarea zahărului din sânge, reducând astfel riscul de diabet de tip 2. Luptă, de asemenea împotriva colesterolul rău şi de controlează respiraţia urat mirositoare.

Sfecla roşie, un miracol pentru organism

Tot ceea ce are nevoie organismul găsim în sfecla roşie. Consumată în oţet, proaspătă sau coaptă, este un superaliment nutritiv cu multe beneficii pentru sănătate. Vitaminele A, C, complexul B, sulful, sodiul, calciul, fierul, iodul, potasiul şi antioxidanţii din sfecla roşie ajută la tratarea mai multor afecţiuni.

Morcovul, bogat în vitamine şi minerale

Betacarotenul şi alţi nutrienţi din compoziţia morcovilor susţin metabolismul, cresc nivelul hemoglobinei şi îmbunătăţesc sistemul imunitar.

Mierea de albine are proprietati antibacteriene si lupta impotriva infectiilor – unele studii au dovedit eficienta mierii in lupta cu mai multe tipuri de bacterii, inclusiv E.coli sau salmonella. Datorita acestei actiuni, mierea ajuta la vindecarea diverselor tipuri de infectii, inclusvi a celor de la nivelul pielii. 

Ajuta la vindecarea ranilor si ulceratiilor – acest beneficiu se datoreaza actiunii antibacteriene. Mierea combate proliferarea bacteriilor si va accelera refacerea tesuturilor care au suferit diverse tipuri de rani. 

Amelioreaza durerile de gat si tusea – pentru ca este un bun emolient, mierea ajuta la calmarea gatului iritat si a acceselor de tuse

Taratele de grau

Sunt pline de nutrienti, precum zinc, antioxidanti si vitamine B, pe langa alte multe vitamine si minerale. De asemenea, taratele sunt o sursa bogata de fibre si grasimi bune.

Spanacul

Acesta este bogat in nutrienti, precum acidul folic, ce ajuta organismul sa produca noi celule si sa repare ADN-ul. De asemenea, este bogat si in fibre, antioxidanti, precum vitamina C si multi altii.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here