Când are nevoie organismul de ajutor urgent? 15 semnale!

0
65397

Când are nevoie organismul de ajutor urgent? 15 semnale!

Aveți grijă de sănătatea dvs. și acordați atenție următoarelor 15 semnale:

1. Piele uscată

Corpul dumneavoastră are nevoie extrem de mare de vitamina E. Cel mai bine este să includeți în dietă nuci, pește gras și uleiuri vegetale.

2. Căderea părului și unghiile casante

Aceste simptome indică un deficit de vitamine B și calciu. Includeți în meniu diverși muguri, fulgi de ovăz, pâine.

3. Sângerarea gingiilor

Organismul are nevoie de vitamina C. Deci, mâncați mai mult ceapă, usturoi, fructe și legume. De asemenea, puteți pregăti un decoct de ace de pin.

4. Somn slab și iritabilitate

Acest lucru indică un deficit de magneziu și potasiu . Aceste oligoelemente se găsesc în caise uscate, prune uscate și sfeclă.

5. Crampe noaptea

Din nou, este o lipsă de magneziu și potasiu.

6. Piele uscată și aspră pe coate

Acesta este un semn clar al lipsei de vitamine C și A. Pentru a le obține, concentrați-vă pe portocale, morcovi, dovleac, roșii și caise (atât proaspete, cât și uscate).

7. Dorința de mâncare sărată

Corpul semnalează o infecție sau o inflamație a sistemului genito-urinar.

8. Dorința de dulciuri

Poate ești epuizat și ai nevoie de energie. În acest caz, este bine să consumați miere sau ciocolată neagră pentru a evita problemele cu tractul gastro-intestinal.

9. Dorința de mâncare proaspătă

Acest simptom poate indica gastrită sau probleme hepatice. Alimentele proaspete vor ajuta la ameliorarea crampelor și la calmarea stomacului.

10. Dorința de a mesteca semințe

Corpul tău are mare nevoie de antioxidanți.

11. Dorința de alimente acre

Ficatul și vezica biliară au nevoie de stimulare. Includeți lămâi și afine în meniu.

12. Dorința de mâncare amară

Cel mai probabil aveți probleme cu tractul gastro-intestinal. Trebuie să cureți corpul.

13. Dorința de mâncare picantă

Acest lucru poate însemna că aveți un stomac leneș. Alimentele picante stimulează digestia, dar trebuie consumate cu înțelepciune și în niciun caz pe stomacul gol!

14. Înfometarea premenstruală

Corpul are nevoie de mai mult zinc. Includeți cacao crud, legume cu frunze și fructe de padure goji în meniu.

15. Lipsa poftei de mâncare

Dacă nu ai apetit, ai nevoie de vitamina B3 și mangan. Mănâncă mai multe leguminoase, polen de albine, semințe, ton, nuci, migdale, ananas, afine.

Fii atent la semnalele pe care organismul le trimite și fii sănătos!

loading...