Când coloana vertebrală a început să ma deranjeze, acest complex de yoga m-a ajutat

0

Yoga pentru gât , cap și umeri va fi cea mai bună completare la terapia tradițională a osteocondrozei. Nu este dificil, este frumos și, cel mai important – incredibil de util!

Împărtășim cu tine exerciții simple care vor ameliora durerile musculare insuportabile. Oricine încearcă odată astfel  de asane simple pentru coloana vertebrală , nu va pierde timpul cu nimic altceva. Starea de durere va dispărea.

Yoga pentru spate și coloană vertebrală

Acest set simplu de exerciții va ajuta la ameliorarea tensiunii din cap, gât și umeri. Și, apropo, nu va dura mai mult de 10 minute!

  1. Pentru început, ia o poziție confortabilă: într-un mod oriental, un lotus, sau stai pe un scaun mic, dacă este complet insuportabil să ții spatele drept. Întinde partea superioară a capului în sus, sorbind zonele laterale ale gâtului.
  2. Coborâți încet bărbia la piept, încrucișați-vă mâinile în spate și lasati capul in jos.Răsuciți ușor gâtul spre dreapta, apoi spre stânga, de parcă ați întinde vertebrele cervicale.Important! În niciun caz nu trebuie să apăsați prea tare pe gât cu mâinile. Faceți acest exercițiu fără probleme, fără agresivitate, folosind doar greutatea propriilor mâini. Simți coloana vertebrală relaxată?
  1. Scoate-ți mâinile de la ceafă, pune-le pe genunchi și continuă mișcări fine cu gâtul, dar numai în sus și în jos. În timpul acestui exercițiu, nu înclinați prea mult capul pe spate. Inspiră în timp ce înclini capul pe spate și expiră în timp ce îți aduci bărbia la piept.
  2. Așezați centrul palmei în zona dintre sprâncene. Apăsați palma pe cap, dar rezistați acestei presiuni cu gâtul. În timpul acestui exercițiu, mușchii coloanei cervicale sunt întăriți și tonifiați. Când te simți obosit, te opresti.
  1. Repetați același lucru pentru secțiunile laterale ale gâtului, plasând palma în zona urechii.
  2. Următorul exercițiu este foarte benefic pentru sănătatea mușchilor gâtului. Bărbia se întinde până la piept, iar coloana vertebrală face o mișcare ca un val în direcția înainte.
  3. Acest exercițiu este arătat tuturor celor care petrec cea mai mare parte a zilei la computer. Prindeți umărul stâng cu mâna dreaptă și înghețați în această poziție timp de 10 secunde. Repetați același lucru pentru umărul opus. Această asana simplă va ușura cu ușurință tensiunea musculară din gât.
  1. Pune-ți mâinile în castel și întinde-te peste cap. Umerii sunt atrași de urechi, iar bărbia este coborâtă la piept. După relaxare, rămâneți în această poziție timp de 1-2 minute, amintindu-vă să vă ridicați umerii.
  2. Aplecati-va în jos , pune-ți pieptul între genunchi, încrucișează-ți mâinile în spatele capului și relaxează-ți capul și gâtul cât mai mult posibil. Simte cum coloana ta obosita se relaxeaza si se intinde…

După cum puteți vedea, durerile musculare pot fi tratate nu numai prin metode tradiționale, ci și cu ajutorul unei astfel de yoga incitante și relaxante. Yoga este o practică care dă mult corpului. Adăugați doar câteva asane la tratamentul prescris de medicul dumneavoastră