Cele mai bune 5 exerciții pentru slăbire în care nu va trebui să depuneți mult efort

0
loading...

Vă oferim cele mai bune 5 exerciții pentru slăbire în care nu va trebui să vă încordați foarte mult. Și ați auzit chiar acum, și asta este posibil. Pentru cele mai bune rezultate, va trebui pur și simplu să înghețați în una dintre aceste poziții.

Să simți o ușurință magică în corp, un val de energie și să strângi silueta cu aceste exerciții este ușor. Principalul lucru este că nu trebuie să vă mutați: totul se face în mod static. Doar înghețați în fiecare poziție timp de 5-30 de secunde. Și fă aceste exerciții de cel puțin 4-5 ori pe săptămână. Rezultatul te va surprinde placut.

Exerciții pentru pierderea în greutate

1. Aripă de fluture

Exerciții pentru pierderea în greutate în care trebuie doar să înghețe pe loc

Cu piciorul drept pe jumătate îndoit, sprijiniți-vă de perete, puneți piciorul stâng pe jumătate îndoit pe genunchiul drept. Ridicați partea inferioară a spatelui de pe podea, pune-ți mâinile pe burtă. Repetați același lucru cu piciorul drept.

2. Moara

Exerciții pentru pierderea în greutate 3

Pune-ți palmele pe burtă, sprijinindu-ți fesele de perete. Ridicați piciorul drept orizontal, coborâți piciorul stâng cât mai jos posibil. Repetați același lucru pentru al doilea picior.

3. Salutare

Exerciții pentru pierderea în greutate1

Puneți picioarele drepte de-a lungul peretelui, întindeți degetele de la picioare în sus. Doar omoplații pot fi pe podea. Întinde mâna dreaptă până la picioare în sus, pune stânga pe burtă. Repetați același lucru cu mâna stângă.

loading...

4. Foarfece

Exerciții pentru pierderea în greutate2

Ridicați ambele picioare în sus fără a le îndoi la genunchi . Așezați-vă dreapta de perete și întindeți-vă înapoi cu stânga, ținând spatele inferior cu palmele. Repetați același lucru cu piciorul drept.

5. Podul

Exerciții pentru pierderea în greutate în care trebuie doar să înghețe pe loc

Întindeți-vă pe covoraș, apăsați-vă palmele pe podea, astfel încât vârfurile degetelor să atingă peretele. Așezați-vă picioarele pe suprafața peretelui cât mai sus posibil, așezați-le pe suprafață, strângeți șoldurile și ridicați partea inferioară a spatelui.

Pentru a obține rezultate maxime, este indicat să efectuați 10 repetări din fiecare exercițiu. Rezultatele vizibile vor apărea în 2-3 săptămâni.

loading...