Crustă de conopidă și semințe de chia cu beneficii pentru inimă, prevenirea cancerului și a atacului cerebral

0
1290

Crustă de conopidă și semințe de chia cu beneficii pentru inimă, prevenirea cancerului și a atacului cerebral

Nu este doar delicios, dar promite diverse beneficii pentru sănătate.

Conopida conține o abundență de vitamine la care tânjesc corpurile noastre. De fapt, această legumă cruciferă conține riboflavină, acizi grași omega-3, acid pantotenic, tiamină, niacină, acid folic, vitamina K etc. În plus, are un conținut ridicat de proteine ​​vegetale, fosfor și potasiu.

Această legumă gustoasă conține compuși antiinflamatori care luptă împotriva cancerului, cum ar fi sulforapa, cunoscut pentru distrugerea celulelor stem canceroase. Astfel, oferă efecte pozitive împotriva cancerului de sân, a cancerului de colon, a cancerului și a cancerului de prostată.

Pe de altă parte, semințele de chia sunt ambalate cu fibre, calciu, fier, magneziu și acizi grași esențiali omega-3. De asemenea, conțin antioxidanți care scad producția de radicali liberi. Astfel, contribuie la perturbarea activității celulelor, ceea ce poate duce la îmbătrânire prematură și chiar la cancer. Leguma crocantă oferă pur și simplu beneficii uimitoare pentru sănătate.

Iată cum să preparați crustă de pizza de conopidă / semințe de chia:

Ingrediente :

• 1 cap mare de conopidă

• 3/4 cană migdale măcinate

• 1/4 cană semințe de chia

• 1 1/2 lingură oregano uscat

• 3/4 cană apă

• sare si piper

Pregătire:

• Preîncălziți cuptorul  (200 ° C).

• Adăugați semințele de chia în apă și puneți-le la frigider timp de aproximativ 20 de minute înainte de a le folosi.

• Tăiați conopida în bucăți mici și puneți-le într-un robot de bucătărie sau blender, amestecați până obțineți o textură fină asemănătoare orezului.

• Adăugați 3 căni din conopida procesată într-un castron mare, apoi adăugați migdalele , oregano, sare și piper. Faceți o gaură în centrul amestecului și adăugați chia înmuiat.

• Amestecați ingredientele folosind mâna și formați-le sub formă de bilă. Rețineți că aluatul va deveni lipicios și mai puțin ferm decât aluatul tradițional.

• Folosiți-vă mâinile pentru a forma o crustă plană pe tava de copt. Faceți o creastă la margini și coaceți timp de 25 de minute sau până se rumenesc.

• Adăugați sosul de roșii și toppingurile preferate pe blat.În cele din urmă, coaceți încă 5-10 minute. Bucurați-vă!

loading...