Cum îți poți reduce pofta de mâncare

0
loading...

Cum îți poți reduce pofta de mâncare

Adesea, pierderea în greutate sau menținerea unei siluete ideale interferează cu apetitul nostru. Uneori depășește ceea ce este rezonabil, și ne dorim constant să mâncăm, și sunt multe. Foamea este un proces fiziologic natural când organismul are nevoie să crească nivelul zahărului din sânge prin alimente. Creierul are un centru foamei și un centru de sațietate. Când mâncăm, nivelul zahărului din sânge crește, creierul este scăldat în sânge și este trimis un semnal de sațietate.

Creșterea apetitului are cauze psihologice. Mulți oameni „mănâncă” Când au probleme probleme, găsind satisfacție și bucurie în mâncare. Deci, pentru a lupta cu pofta de mancare, trebuie sa iti satisfaci nevoile psihologice in alte moduri, si nu cu mancare.

Există alimente care cresc rapid glicemia și, de asemenea, o scad rapid. Aceste alimente ar trebui excluse din dieta ta. Condimentele și alcoolul trebuie, de asemenea, evitate.

Câteva sfaturi pentru a-ți reduce pofta de mâncare

  • Mănâncă încet, bucurându-te de fiecare mușcătură. În acest fel, creierul tău va fi receptiv la semnalele care vin din corpul tău fiind satul.
  • Ceaiul verde fără zahăr poate suprima foamea.
  • Exercițiile fizice modifică nivelul hormonilor din organism în așa fel încât apetitul este temporar suprimat.
  • Fă ceva pentru a-ți lua mintea de la mâncare. Mulți oameni mănâncă din plictiseală și lenevie. Așezat în fața televizorului, poți să „te gândești” în liniște la o mulțime de lucruri inutile.
  • Micul dejun este un bun început de zi. Săritul peste micul dejun provoacă mai multe pofte de mâncare pe parcursul zilei și vei mânca mai mult după aceea.
  • Mănâncă fibre, care umple stomacul și te fac să te simți plin pentru o lungă perioadă de timp.
  • Bea apă. Deshidratarea este un semn al unui fals sentiment de foame. Un pahar cu apă înainte de masă îți va umple stomacul și îți va permite să mănânci mai puțin. De asemenea, reduce apetitul prin consumul de suc de legume înainte de a mânca.
  • Spală-te pe dinți sau folosește apă de gură. Majoritatea oamenilor nu vor să mănânce după aceea. Acest sfat este util mai ales dacă vrei să mănânci noaptea târziu.
  • Dormi suficient. Lipsa somnului scade nivelul de leptina si creste nivelul hormonului grelina din organism, ceea ce duce la cresterea apetitului.
  • Adaugă mai multe proteine ​​în dieta ta. Se digeră mai lent și ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge, ceea ce suprimă apetitul.
  • Evitați alimentele cu zahăr. Nu fac decât să mărească pofta de mâncare. Mirosul de vanilie va ajuta la satisfacerea poftelor de zahar.
  • Folosiți farfurii albastre, deoarece reduce pofta de mâncare. Luați și farfurii mici.
  • Mesele ar trebui să fie regulate. Mănâncă 6 mese mici pe zi.

Pentru gustări, nu folosiți sandvișuri, dulciuri, prăjituri și așa mai departe. Este mai bine să fie hrană sănătoasă: legume, fructe, lactate, pâine integrală.

loading...

Produse pentru suprimarea poftei de mâncare

  • merele sunt pline de pectină, care ajută la reducerea apetitului
  • Nuci de pin
  • semințe de in
  • o salată de varză, broccoli și alte legume va ajuta să potoliți
  • foamea
  • ciocolata neagra suprima pofta de mancare. Dar trebuie să o mănânci în cantități limitate, iar conținutul de cacao ar trebui să fie de 70%
  • fasolea conține un hormon digestiv care reduce pofta de mâncare
  • avocado
  • Ouăle ajută la controlul poftei de mâncare, deoarece proteinele vă fac să vă simțiți satul mai mult timp.
  • țelină
  • tofu
  • radacina de ghimbir
  • peşte
loading...