Cum să deblochezi nervul sciatic-2 moduri simple de a calma durerea

0
loading...

Cum să deblochezi nervul sciatic-
2 moduri simple de a calma durerea

Nervul sciatic își are originea în coloana lombară și trece prin fese până la picior.  Prin urmare, durerea atunci când este ciupit este resimțită deosebit de puternic.

Tratamentul tradițional presupune diagnosticarea și prescrierea medicamentelor adecvate.  Dar este mai bine să nu te limitezi doar la a lua analgezice.  Crede-mă, dacă în timpul tratamentului faci exerciții simple de întindere a mușchilor, în curând vei uita de durere.

📌 Exerciții pentru nervul sciatic ciupit

Exercițiile de întindere pot fi de mare ajutor deoarece ajută la calmarea inflamației și astfel ameliorează durerea.  Desigur, pot fi dificile, așa că faceți exercițiile încet, crescând întinderea pe măsură ce expirați.

✅Exercițiul 1:

Întindeți-vă pe o suprafață plană, îndoiți piciorul în care simțiți durere și trageți-l ușor spre umăr.  Când simți o întindere, încearcă să ții piciorul în această poziție timp de 30 de secunde.  Îndreptați-vă piciorul, întindeți-vă puțin, mai faceți 2 seturi.

✅Exercițiul 2:

Din nou, într-o poziție culcat, îndoiți genunchii și trageți-i ușor la piept fără a ridica pelvisul de pe podea.

Încrucișează-ți picioarele  și, strângându-ți piciorul bun cu mâinile, trage.  Țineți picioarele timp de 30 de secunde, eliberați și reveniți la poziția inițială.  Mai faceți 2 seturi.

loading...

❗Amintiți-vă că mișcarea este cel mai eficient mod de a trata sciatica, oricât de paradoxală ar suna.  Astfel, stimulezi circulația sângelui, eliminând congestia în mușchi și, astfel, accelerezi recuperarea.

****************************************

loading...