Dacă suferiți de dureri de picioare, genunchi sau șold, iată 6 exerciții care vă vor ajuta să scăpați de aceste dureri.

0
Această imagine are atributul alt gol; numele fișierului este esli-vy-stradaete-ot-boli-v-nogah-kolenyah-ili-bedrah-vot-6-uprazhneniy-kotorye-pomogut-izbavitsya-ot-nee.jpg

Durerea de genunchi  este a doua cauze ca urmare a durerii cronice, iar milioane de oameni suferă de dureri de șold și picioare în fiecare zi.

Șoldurile și genunchii sunt cele mai mari articulații din corp, responsabile de modul în care mergem și stăm. Durerea în aceste zone, precum și în partea inferioară a spatelui, gâtului și umerilor, poate proveni de la picioare.

Fizioterapia este cel mai eficient mod de a ameliora aceste dureri și poate îmbunătăți calitatea vieții de zi cu zi, spun experții.

Iată șase dintre cele mai bune exerciții pentru calmarea durerilor de șold, genunchi și picioare:

Mersul pe vârful picioarelor Tot ce trebuie să faceți este să stați pe vârful picioarelor și să începeți să mergeți într-un ritm accelerat timp de 5-15 minute.

Mers pe o minge de tenis
Așezat pe un scaun, rolați o minge de tenis pe podea cu piciorul și masați-vă piciorul de la degetele de la picioare până la călcâi.

Cercuri
Așezat pe scaun sau în picioare, ridicați un picior și rotiți-l încet într-o mișcare circulară, de 10 ori în sensul acelor de ceasornic, de încă 10 ori în sens invers acelor de ceasornic, apoi repetați același lucru cu celălalt picior.

Rezistență
Înfășurați banda în jurul unui scaun sau pat, așezați-vă pe podea și așezați un picior sub celălalt. Îndoiți ușor genunchii și încercați să apucați banda cu piciorul superior. Îndoiți piciorul înapoi spre cap în timp ce întindeți banda și relaxați-vă. Faceți 10 repetări cu ambele picioare.

Ridicarea călcâiului

Ține-te de spătarul unui scaun și stai în spatele acestuia. Folosiți-l pentru a menține echilibrul îndoind un picior în spatele dvs. la genunchi. Apoi ridicați încet călcâiul celuilalt picior, astfel încât să vă aflați pe degetele de la picioare, țineți și coborâți corpul înapoi pe călcâie. Faceți 10 repetări cu ambele picioare.

Degetele de la picioare
Îndoiți degetele de la picioare și încercați să ridicați prosopul de pe podea. Repetați de 10 ori cu ambele picioare.

Cercetările au arătat că o pereche bună de pantofi va fi de mare ajutor în tratarea durerilor de genunchi și șold și, de asemenea:
„Nu purtați niciodată tocuri înalte. Acestea cresc riscul degenerării genunchiului „.

Cu toate acestea, nu toți pantofii plati sunt buni pentru picioarele tale. Pantofii care nu oferă suport pot duce la dureri de spate și genunchi.

Alegeți încălțămintea potrivită

Încălțămintea strânsă poate provoca șchiopătarea de la durerea picioarelor.

Adidașii oferă amortizare și ajută la controlul stresului. Schimbați-vă pantofii, dacă este necesar.

Dacă durerea de genunchi sau șold este cauzată de funcția piciorului, pantofii potriviți împreună cu tălpile ortopedice pot fi o modalitate foarte eficientă de ameliorare a simptomelor. Investiți în încălțăminte de calitate.

loading...