De ce sfecla fermentată este cel mai bun aliment pe care îl poți mânca zilnic

0

Adăugarea sfeclei la dieta ta poate face minuni pentru sănătate. Sfecla oferă nutrienți importanți pe care le au doar câteva legume.

Se consideră că sfecla este responsabilă pentru sănătate și longevitate. Această legumă unică conține betalani și polifenoli, antioxidanți care pot proteja împotriva bolilor de inimă, a malformațiilor congenitale și a cancerului. În plus, sfecla este o sursă excelentă de betaină, care are capacitatea de a stimula funcția celulelor hepatice, ajutând astfel organismul să elimine în mod eficient toxinele. Puteți obține chiar mai multe beneficii din această rețetă incredibilă.

Beneficiile pentru sănătate ale alimentelor fermentate


Fermentarea trebuie făcută în mod natural pentru a profita de beneficii. Aceasta înseamnă că nu trebuie să adăugați oțet. Doar sare și apă! Astfel, veți produce fermentație lacto. Alimentele lacto-fermentate sunt legume care sunt plasate într-o saramură de apă și sare la temperatura camerei. Acest lucru permite dezvoltarea bacteriilor benefice.

Orice legumă poate fi fermentată și va oferi o cantitate mare de probiotice. Practic, acest lucru dă tipul Lactobacili, bacterii care creează acid lactic. Acest acid are capacitatea de a proteja alimentele fermentate de bacteriile patogene. Pe lângă crearea suplimentelor naturale de probiotice, fermentația poate adăuga și alte beneficii nutriționale. În plus, legumele lacto-fermentate oferă mai multe beneficii, deoarece substanțele nutritive sunt pre-absorbite și ușor absorbite.

Alimentele fermentate sunt bogate în bacterii benefice care pot detoxifica organismul de metale grele și toxine. Multe studii au arătat că alimentele bogate în probiotice sunt legate de o sănătate generală mai bună.

Cum se face sfeclă murată fermentată natural
Trebuie să știți că această rețetă este pentru un borcan de sfeclă murată.

Ingrediente necesare:
6 sfecle
1/2 lingură de sare de mare
2 căni de apă

Condimente suplimentare:
semințe de coriandru, semințe de muștar, cuișoare, semințe de fenicul, bețișoare de scorțișoară

Mod de preparare:
Mai întâi, trebuie să spălați și să uscați sfecla. Apoi așezați sfecla pe o foaie de copt și coaceți la 300 de grade timp de 3 ore sau până când se înmoaie. Asigurați-vă că curățați coaja și tăiați sfecla în felii. Ambalarea sfeclei se face într-un borcan de sticlă. Trebuie să pregătiți o saramură de sare de mare dizolvată în apă.

Apoi turnați saramura peste sfeclă, astfel încât lichidul să fie la 1 ½ inch de partea de sus a borcanului. Asigurați-vă că sfecla este scufundată în saramură. Acoperiți și lăsați la temperatura camerei timp de 3 zile. Apoi puteți depozita în frigider.

Poftă bună!

loading...