Evitati gripa si raceala prin stimularea sistemului imunitar

0
Sick Asian woman using a tissue to sneeze and blowing her nose in winter at home. She getting sick with flu and cold

Evitati gripa si raceala prin stimularea sistemului imunitar

– Reducerea nivelului de stres – Pentru multi oameni, prea mult stres poate duce la probleme. Stresul pe termen lung poate duce la eliberarea de hormoni de stres în mod regulat, care pot suprima acțiunea sistemului imunitar. Reducerea stresului din viata noastra este o modalitate eficientă de a ne îmbunătăți sănătatea.

– Exercitii fizice in mod regulat – Exercitarea în mod regulat este o modalitate foarte bună de a rămâne sănătoși. Ne putem bucura de o sanatate mai buna prin ridicarea ritmul cardiac de 3-4 ori pe săptămână. Când exercităm, nivelul de leucocite, care lupta impotriva infectiilor, este crescut. De asemene sunt eliberate endorfinele, care vă oferă un somn mai bun și ne fac sa ne simtim mai fericiti.

– Somn suficient in fiecare noapte – Somnul suficient pe timp de noapte este foarte important. Atunci cand sutem privati de somn, avem mai multe sanse de a contracara o infecție. Lipsa de somn poate crește, de asemenea, inflamația în organism și hormonii de stres, care pot avea efecte negative asupra sistemului imunitar. Un somn linistit si suficient în mod regulat, va ajuta cu siguranta.

– Consumul de alimente bogate in antioxidanti – Antioxidantii sunt importanti pentru lupta impotriva infectiilor si creșterea funcției imunitare și contribuie la eliminarea radicalilor liberi din organism. Eliminarea radicalilor liberi este importantă, deoarece se pare că acestia pot duce la diverse boli. Antioxidantii care ar trebui inclusi in dieta sunt zincul, vitamina C, beta-carotenul si vitamina E. Le putem obține prin consumul de alimente cum ar fi fructele de padure, merele, morcovii, citricele, spanacul, varza, ceapa, kiwi, struguri roșii. Usturoiul este un aliment cunoscut pentru efectul sa benefic asupra sistemului imunitar, precum și pentru proprietățile antibacteriene și antivirale.

Se vor consuma alimente bogate in vitamina C, care stimuleaza imunitatea si ajuta sistemul cardiovascular sa faca fata febrei puternice.

Reguli de prevenție a virozei respiratorie:

să ne întărim sistemul imunitar prin consumul de vitamine și minerale naturale (vitamina C, zinc) printr-o dietă sănătoasă și echilibrată;

consumul de extracte naturale din fructe și legume obținute prin presare la rece, metodă prin care se păstrează cele mai mari cantități de vitamina C – principala vitamină cu rol de prevenție și de tratament în cadrul virozelor respiratorii;

consumul de multe lichide pentru o bună hidratare sub formă de  apăceaiurisiropuri naturale, tincturi din plante și fructe de pădure;

o dietă bogată în factori nutrivi și un somn de cel puțin 7-8 ore pe zi;

spălarea mâinilor înainte de mâncare sau ori de câte ori venim în contact cu alimentele;

folosirea măștilor de protecție în cazul colectivităților unde este prezentă viroza respiratorie;

curățarea bine a veselei și tacâmurilor folosite în comun.

in perioada de racela nu se consuma lactate, banane si carne, pentru a stopa formarea de mucus pe plaman.

bea cel putin 2 l de apa pe zi.

Terapia cu plante recomandă suplimente alimentare naturale naturale  cu rol de întărire a imunitățiianalgezic (de reducere a durerii), antipiretic (de reducere a febrei), antitusiv (de reducere a tusei spastice, uscate,  care apare în prima fază a virozei respiratorie).

Recomandarea fitoterapeutului :

Tratament naturist:
– Ceaiul de ghimbir proaspat, cu suc de lamaie si miere; Ceai din scoarta de salcie si soc;
– Inhalatii cu ulei de arbore de ceai sau ulei de menta;
– O ceapa taiata felii se pune noaptea pe noptiera (substantele volatile amelioreaza guturaiul);

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here