Exerciții de respirație care ajută la scleroza vaselor cerebrale și accidentul vascular cerebral

0

Această gimnastică ajută la o varietate de boli, în special, scleroza vaselor cerebrale și accidentul vascular cerebral.Literalmente, după o lună de antrenament serios, veți simți că sunteți pe drumul cel bun. 

Mai întâi, ar trebui să alegeți o poziție: fie înclinat pe scaun, fie pe spate – deoarece este convenabil pentru oricine. Relaxează-te, lasă deoparte toate grijile cotidiene și continuă. Închide nara stângă cu degetul mâinii stângi calm, foarte încet, inspiră aerul prin nara dreaptă. Respiră din plin, astfel încât pieptul să se ridice.


Imediat după aceea, închidem nara dreaptă (o eliberăm natural pe cea stângă) cu degetul mâinii drepte. Țineți respirația. Respirația trebuie ținută nu doar cât se poate de mult, ci puțin mai mult (trebuie să îndurați cu ultima forță). Aceasta este sarea exercițiului care îi asigură efectul.Apoi începem să expirăm, fiți siguri (acest lucru este important!) Prin nara stângă. Adică inspirăm prin nara dreaptă și expirăm prin nara stângă. Repetăm ​​exercițiul de 5-7 ori și schimbăm nările: inspirăm pe stânga și expirăm pe nara dreaptă de 5-7 ori. Astfel de cicluri trebuie făcute de 3-5 ori. Dacă faci mai mult, nu va fi nici un rău. Dar nu este nevoie să exagerați.


La început, cursurile ar trebui să aibă loc dimineața, la prânz și seara, dar nu înainte de culcare. Într-o lună, când te obișnuiești cu asta și apar primele succese în tratament, cursurile pot fi ținute oricând îți convine, și chiar înainte de culcare.
O săptămână mai târziu, sau poate chiar mai devreme, în timpul exercițiului, veți simți ușoare furnicături și căldură în plexul solar. După 1,5-2 luni, abdomenul va deveni elastic. Pe baza acestei valori, puteți aprecia că cursurile dvs. de wellness merg bine.

Iată câteva sfaturi utile:

Umeziți interiorul nasului cu apă (mai ales dacă este uscat) înainte de a începe să faceți exerciții. 

Când ai stăpânit respirația, învață să inspiri, ține-ți respirația și expiră pentru a număra.