Exerciții simple care întineresc întregul corp

0
354

Doctor în științe medicale, profesor și fondator al medicinei spațiale Ivan Pavlovich Neumyvakin, a devenit creatorul unui sistem de viață sănătos. Include metode universale de prevenire și tratare a bolilor: nutriție adecvată, curățarea corpului, masaje, exerciții de gimnastică și respirație.

Acesta este programul minim de antrenament pe care ar trebui să-l faci în fiecare zi și în curând te vei simți mai bine, energizat și mai sănătos. Aceste exerciții nu necesită mult timp, antrenament special și echipament scump.

Program de antrenament de întinerire

Stimularea sistemului limfatic

1. După trezire și toaleta de dimineață, întindeți-vă pe o suprafață dură și efectuați contracții izotone ale mușchilor – tensionați și relaxați mușchii mai întâi din tot corpul, apoi în părți.

2. Folosiți palmele pentru a freca întreaga suprafață a corpului pentru a activa sistemul limfatic pentru a curăța deșeurile celulare. Acordați o atenție specială picioarelor, deoarece există puncte active pe ele – proiecțiile tuturor organelor și sistemelor interne. Frecarea acestor puncte ajută la îmbunătățirea funcționării întregului corp . Asigurați-vă că vă masați capul și urechile.

3. Această tehnică de stimulare va ajuta la eliminarea congestiei la nivelul picioarelor, este prevenirea coxartrozei, a picioarelor plate și a osteoporozei. Ajută la prevenirea varicelor, a edemelor și a riscului de ulcer trofic. Îndoiți un picior și trageți piciorul spre voi. Cu piciorul celuilalt picior, masați-vă mușchii coapsei și gambei. Schimbați picioarele și repetați. Apăsați-vă picioarele împreună și mișcați-vă înainte și înapoi, încercând să vă mențineți genunchii pe podea.

4. Pentru a preveni stagnarea în zona pelviană, pentru a întări cadrul muscular, efectuați „mersul pe fese”. Încercați să vă deplasați energic înainte, apoi înapoi. Acum poți pur și simplu să dansezi după muzica ta preferată, să-ți balansezi picioarele în direcții diferite, să-ți rotești pelvisul.

Respirație corectă

Inspirați ușor și rapid cu burta. După expirați foarte încet, fără grabă, în timp ce tragi simultan buricul spre coloana vertebrală. Încercați să o faceți cât de încet puteți, acest lucru va îmbunătăți performanța întregii diafragme. Respirația pe burtă va ajuta la accelerarea pompării lichidului de jos în sus prin sistemul limfatic și la masarea organelor interne ale pieptului și abdomenului  .

loading...