Iată șase semne ale nivelurilor scăzute de potasiu în organism:

0
929

Iată șase semne ale nivelurilor scăzute de potasiu în organism:

1. Senzație de palpitații

Inima noastră poate fi afectată de lipsa de potasiu. Nivelurile scăzute de potasiu pot perturba bătăile ritmice și coordonate ale inimii, care sunt controlate de impulsuri electrice. Acest lucru poate duce la palpitații și aritmii cardiace.

2. Inflația

Când corpul tău este sărac în potasiu, se luptă să regleze nivelurile de sodiu din organism. Acest lucru vă poate face să vă simțiți umflat în mod constant, datorită faptului că sarea din corp nu este reglementată.

3. Amorțeală și mâncărime

Potasiul promovează nervii sănătoși. Deficitul de potasiu poate avea un efect negativ asupra nervilor, provocând amorțeală și mâncărime sau furnicături sau înțepături!

4. Hipertensiune arterială

Deoarece potasiul joacă un rol important în reglarea sării în organism, nivelurile scăzute de potasiu vă pot afecta tensiunea arterială. Consumul de alimente bogate în potasiu vă poate ajuta corpul să mențină un nivel sănătos al tensiunii arteriale.

5. Constipație

Nivelurile scăzute de potasiu au un impact negativ asupra sistemului digestiv. Sarea reglată necorespunzător poate provoca balonări constante, care pot duce la gaze și constipație.

Ajută la menținerea bunei funcționări a nervilor și a mușchilor

6. Oboseala

Oboseala poate fi un semn al multor probleme de sănătate diferite, inclusiv deficit de potasiu. Corpul dumneavoastră are nevoie de potasiu pentru a funcționa corect. Fără ea, s-ar putea să te simți obosit în mod constant, fără niciun motiv.

Incorporați aceste șase alimente bogate în potasiu în dieta dvs. pentru a vă menține corpul sănătos:

1. spanac

Spanacul este bogat în potasiu. Studiile au arătat, de asemenea, că spanacul conține glicoglicerolipide, cloroplaste vegetale, despre care se crede că luptă împotriva cancerului. O cană de spanac gătit conține 839 miligrame de potasiu.

2. Cartof dulce

Cartofii dulci conțin mai mulți nutrienți decât cartofii obișnuiți, inclusiv potasiu. De asemenea, sunt bogate în beta-caroten, vitamina C și vitamina B6. Un cartof dulce mare conține 855 miligrame de potasiu.

3. Avocado

Avocado este un superaliment din multe motive. Alături de alți câțiva nutrienți, conține și o doză sănătoasă de potasiu. Un avocado conține 1.067 miligrame de potasiu.

4. Rodie

Semințele de rodie și sucul de rodie sunt ambele surse excelente de potasiu. De asemenea, ele sunt responsabile pentru alți nutrienți de care are nevoie corpul, inclusiv fibre, vitamina C și vitamina K. O rodie conține 667 miligrame de potasiu.

5. Apa de cocos

Dacă doriți să obțineți potasiu sub formă lichidă, consumați apă de cocos. Asigurați-vă că alegeți apa de nucă de cocos fără zaharuri adăugate. Doar o ceașcă de apă de cocos conține 600 de miligrame de potasiu.

6. Caise uscate

Caisele uscate sunt o gustare ideală, deoarece sunt bogate în potasiu. Studiile au arătat că persoanele care consumă caise uscate și alte fructe uscate tind să aibă diete generale mai sănătoase, cu mai mulți nutrienți, precum și o greutate corporală mai mică. O jumătate de cană de caise uscate conține 756 miligrame.

loading...