IMPORTANT DE ŞTIUT ŞI DE REŢINUT ÎN PRIVINŢA ALIMENTAŢIEI

0
329

IMPORTANT DE ŞTIUT ŞI DE REŢINUT ÎN PRIVINŢA ALIMENTAŢIEI

• O singură ţigară distruge între 25 şi 100 mg de vitamină C!
•  Laptele care conţine şi vitamină D sintetică (adică aproape tot laptele pasteurizat ce se găseşte în magazine) riscă să priveze organismul de cantitatea necesară de magneziu!
• Locuitorii oraşelor industrializate şi aglomerate suferă de carenţa vitaminei D din cauza smogului ce absoarbe razele ultraviolete ale soarelui!
• Consumarea zilnică de băuturi alcoolice poate determina scăderei drastică a nivelului de vitamine Bl, B6 şi acid folie!Vitamina Bl ajută la prevenirea senzaţiei de rău de mare sau de avion!
• Dacă dieta dumneavoastră zilnică este bogată în proteine, atunci aveţi nevoie de cantităţi suplimentare de vitamina B6!
•  Ceapa, usturoiul, ridichile şi prazul conţin un antibiotic natural numit alicină care este capabil să distrugă germenii patogeni fără a elimina totodată şi flora microbiană necesară bunei funcţionări a organismului omenesc!Aspirina poate tripla viteza de eliminare a vitaminei C din corpul dumneavoastră!
• Consumarea frecventă a alimentelor ce conţin arome şi coloranţi sintetici precum şi alţi aditivi alimentari diminuează activitatea şi eficacitatea sistemului imunitar!Murele, afinele şi varza roşie sunt mai sănătoase dacă le consumaţi gătite!
•  Ceapa, conopida şi strugurii roşii conţin cantităţi importante dintr-un nou-descoperit agent anticancerigen—quercitina—despre care cercetătorii de la University of California au demonstrat că poate distruge celulele canceroase înainte ca ele să se înmulţească formând tumori!
•  Uleiul de măsline este unul din cei mai buni agenţi naturali de prevenire şicombatere a bolilor de inimă!
• Cel mai simplu şi mai uşor mod de a scăpa de excesul de sodiu din organism este ingurgitarea zilnică a câte şase până la opt pahare de apă ce nu conţine săruri!
• Se pare că există o legătură între pasta de dinţi (datorită abrazivilor săi cristalini, a agenţilor de spumare şi a celorlalţi aditivi) şi anumite deficienţe intestinale cum ar fi colita ulceroasă, boala lui Chrohn şi sindromul de iritabilitate intestinală. Este recomandabil să vă clătiţi bine gura după spălarea dinţilor şi să evitaţi pe cât posibil să înghiţiţi pasta de dinţi!

Consumati multe legume si fructe, de preferat proaspete, de sezon si pastrate cat mai putin timp in frigider/camara pentru a preveni pierderile de vitamine si fitonutrienti. Incercati sa nu va lipseasca legumele de la nicio masa si preferati consumul lor in detrimentul produselor animale.

Cresteti aportul de seleniu (mineral cu rol anticancerigen) consumand frecvent nuci, fructe de mare, peste, tarate, germeni de grau, orez brun.

Reduceti consumul de zahar, dulciuri si produse de cofetarie. Zaharul si mierea sunt substante care favorizeaza producerea de radicali liberi, principalii vinovati de scaderea apararii la boli si de imbatranirea prematura.

loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here