Masaj simplu acasă cu ajutorul mingilor de tenis. Calmează durerea din nervul sciatic în câteva minute!

0
loading...

Problemele cu sciatica vă pot schimba viața. Durerea care ne împiedică să ne ridicăm din pat poate dura săptămâni întregi. În cazul acestei boli, exercițiul sistematic este OBLIGATORIU!

Mingile de tenis te vor ajuta să lupți împotriva durerii!

Masajul cu mingile de tenis pentru sciatică este simplu și sigur de făcut acasă.

Terapia cu mingile de tenis la domiciliu este o combinație de tehnici de masaj, presopunctură și reflexoterapie. Cu ajutorul ei, putem relaxa mușchiul în formă de para, care este situat foarte aproape de nervul sciatic.

Apăsarea greutății corporale asupra mingii de tenis vă va permite să aplicați presiune în mod precis și în siguranță asupra mușchilor cheie.

Masajul poate fi puțin dureros la început, dar cu masajul sistematic, acest sentiment va dispărea.

MASAJ CU AJUTORUL MINGILOR DE TENIS – pas cu pas:

Pasul 1

Lipiți cele două mingi de tenis cu bandă adezivă. 

Masaj simplu acasă cu o minge de tenis.  Calmează durerea din nervul sciatic în câteva minute!
www.resetwellness.ca

Pasul 2

Întindeți-vă pe pământ, puneți mingile sub fund acolo unde vă așteptați la durere.

Pasul 3

Treceți-vă piciorul peste mingi. Controlați presiunea corpului cu mâinile.

loading...

Pasul 4

Dacă simțiți durere într-un mușchi, faceți o pauză pentru un moment și apoi reveniți la masaj.

Tine minte!

1. Durerea nu ar trebui să fie prea puternică! Dacă simțiți o durere severă, opriți imediat masajul.

2. Apăsați punctul de declanșare (locul în care simțiți o tensiune musculară) timp de aproximativ 15 secunde.

3. Înainte de a începe masajul, consultați medicul sau kinetoterapeutul.

Astfel de mingi de tenis pot fi folosite si pentru masajul picioarelor, spatelui si umerilor! În plus, este foarte ieftin și la îndemână!

loading...