Masajul picioarelor are un efect stimulant nu numai asupra mușchilor picioarelor. Este benefic pentru întregul corp

0
595
Fotografie

Masajul picioarelor are un efect stimulant nu numai asupra mușchilor picioarelor. Este benefic pentru întregul corp ca întreg. Pe suprafața plantară a piciorului există mii de terminații nervoase care afectează reflex starea generală a unei persoane. Aici își are originea reflexoterapia.

Masajul între tendoanele din partea de sus a piciorului este util în special pentru o mai bună circulație a sângelui și a limfelor. Cu toate acestea, pentru unii oameni, această procedură poate fi oarecum neplăcută.
Cu toate acestea, tehnicile de masaj local al picioarelor prezentate mai jos joacă un rol departe de rolul local, în special în îmbunătățirea bunăstării generale a unui partener.

Arcul piciorului
Iată celulele reflexe, care în reflexoterapia modernă sunt de obicei asociate cu coloana vertebrală. Presiunea puternică pe acest loc poate oferi ameliorarea durerilor de spate.

Degetele de la picioare
Pe suprafața lor inferioară există celule corelate în reflexologie cu starea ochilor, urechilor, sinusurilor, dinților. Multe probleme pot fi eliminate prin masarea corectă a fiecărui deget.

Tars și metatars
Piciorul este format din 26 de oase mici: 7 dintre ele aparțin tarsului, 5 metatarsului, 14 falangelor degetelor de la picioare. Masarea spațiului dintre aceste oase aduce uneori un mare beneficiu unei persoane

Suprafața plantară a piciorului
Aici este necesară o abordare selectivă, deoarece numai călcâiele și talpile sunt acoperite cu piele groasă. Aceste locuri pot fi masate foarte îndrăzneț, cu o presiune mare. Centrul piciorului este mai delicat și necesită o manipulare atentă.

Să începem masajul:

1. Așezați o pernă mare sub genunchiul partenerului, cealaltă sub picior. Apoi, luați piciorul cu palmele îndoite pe ambele părți și, cu mișcări rapide în sus și în jos, începeți să-l frecați din părți. Are un efect relaxant asupra articulațiilor și mușchilor.

2. Pentru a vă relaxa și mai mult piciorul, așezați palmele sub gleznă. Faceți mai multe mișcări alternante înainte și înapoi pentru a lega piciorul dintr-o parte în alta.

3. Faceți un pumn cu mâna stângă și apăsați-l pe tampoanele tălpii. Puneți mâna dreaptă deasupra piciorului și apăsați-o și pe ea. Lucrați cu ambele mâini alternativ: apăsând cu pumnul stâng pe talpă, frecând partea superioară cu palma dreaptă.

4. Lăsați palma dreaptă deasupra piciorului, prindeți-o mai strâns și aduceți mâna stângă sub călcâi. Apoi trageți ușor călcâiul spre voi și răsuciți piciorul de mai multe ori într-o direcție sau alta.

5. Așezați degetele mari deasupra piciorului, apăsați restul degetelor de la picioare de jos până la talpă. Aduceți degetele mari înăuntru și afară, frecând suprafața piciorului. Începeți de sus, și mergeți până la baza degetelor de la picioare.

6. Apucați piciorul cu mâna stângă, apăsând degetul mare dedesubt. Cu degetul mare al mâinii drepte, începeți să frecați partea interioară a tălpii, făcând mișcări circulare mici și lucrând treptat de la călcâi la tampoane. Apoi du-te înapoi. Schimbați mâinile și frecați talpa cu mâna stângă.

7. Lăsând mâna stângă în aceeași poziție, ciupiți marginile exterioare ale călcâiului într-un cerc cu degetul mare și arătătorul mâinii drepte. Apoi, cu mici mișcări circulare ale degetului mare, masați baza călcâiului.

8 Ca și în cele două cazuri anterioare, mâna stângă continuă să țină piciorul. Cu degetele mâinii drepte, apucați baza călcâiului din spate. Mergeți cu o mișcare de omidie care masează de la mijlocul călcâiului până la începutul instepului. Apoi, aduceți mâna înainte, apucând piciorul de sus și continuați cu degetul mare într-o mișcare de omidă, până la baza degetului mare.

9. Apucați piciorul cu mâinile pe ambele părți și cu tampoanele degetelor pliate împreună, glisați de mai multe ori pe picior, până la gleznă. Apoi, cu mici mișcări circulare, masați-vă în jurul gleznei.

10. Apucă-ți piciorul cu degetele mari în partea de sus și restul în partea de jos. Găsește canelura dintre tendoanele degetului mare și al doilea deget de la picior, apoi, cu o ușoară presiune, treci peste acest canal cu degetele mari. Apoi simțiți canelurile dintre tendoanele celorlalte degetele de la picioare și masați-le în același mod.

11. Apucați călcâiul cu mâna dreaptă și țineți-l. Cu degetul mare și arătătorul stâng, întindeți și masați degetele de la picioare, începând cu degetul mare. În acest caz, degetul mare al mâinii ar trebui să fie deasupra, iar indexul în partea de jos a degetului masat. Fiecare deget ar trebui să fie mototolit, frecat, răsucit ușor dintr-o parte în alta și.

12. Finalizați masajul picioarelor cu o lovitură relaxantă și liniștitoare. Prindeți piciorul cu mâinile, palma stângă în partea de sus, palma dreaptă în partea de jos cu mâna stângă, mângâiați în mod continuu partea superioară cu o mișcare spre dvs. și cu mâna dreaptă departe de voi, spre gleznă și piciorul inferior .

loading...