Mersul cu picioarele goale ajută împotriva stresului și durerii de spate

0

Vino cu noi și creează o alee pentru a merge cu picioarele goale în curte sau în grădină.

Mersul desculț a fost odată un lucru firesc! A avut avantajele și efectul său pozitiv asupra sănătății umane. Nu am suferit de dureri de spate, picioare plate sau deformări ale degetelor de la picioare, cauzate în principal de pantofi strânși. Ne-am obișnuit cu tălpile dure ale pantofilor și ne-am luat libertatea din picioare . 

Un trotuar din material natural, este un mod ideal pentru a merge cu picioarele goale. Îl puteți crea în grădină sau în curte. Vă vom spune cum!

pasajul tactil

Sursă: www.bigstockphoto.com

Balsam pentru suflet și trup

Mersul desculț este sănătos! Mai ales la copiii mici, are un efect pozitiv asupra posturii și dezvoltării corecte a arcului piciorului. În trecut, mersul regulat ajuta oamenii pentru a preveni durerile de spate , pentru a îmbunătăți afecțiunile articulare și pentru a reduce riscul bolilor cardiovasculare.

Picioarele sunt masate în mod natural și prin stimularea corespunzătoare a punctelor reflexe, întăresc imunitatea și activitatea unor organe interne. Iti dai energie corpului si scapi de stres !

picioarele goale

Nu există limite la imaginație

Puteți umple zonele individuale cu diverse materiale și obiecte naturale pe care le veți găsi acasă.  

Puteți folosi pietricele, nisip, scoarță, mușchi, molid și conuri de pin mai dure, diverse bețe, pietriș fin, ace și noroi . Acasă, cuburi de lego, puzzle-uri de spumă, bureți de bucătărie, paste, linte și o frânghie sunt grozave.

Prevenire distractivă și eficientă

Este recomandabil să pregătiți suprafața în aer liber . Îndepărtați pământul, care ar trebui să aibă o lățime de cel puțin 0,75 metri, îndepărtați iarba, nivelați și acoperiți cu folie neagră pentru a împiedica creșterea buruienilor. Separați traseul de gazonul din jur cu borduri din plastic, lemn sau beton. Păstrează materialul la locul său. 

conuri

Adaptează traseul individual

Creați o pistă acasă conform acelorași principii ca o pistă în aer liber. Aceasta înseamnă a pune material mai dificil în mijlocul traseului și material mai puțin dificil la începutul și la sfârșitul traseului, astfel încât picioarele tale să se obișnuiască mai întâi cu el și să se odihnească la final. 

Vă recomandăm să lipiți materialul pe o fâșie de covor sau lenjerie mai veche pentru a-l păstra în același loc. 

loading...