,,Mersul ursului” îmbunătățește digestia, inima și sănătatea spatelui

0
loading...

,,Mersul ursului” îmbunătățește digestia, inima și sănătatea spatelui

Dacă efectuați în mod regulat exercițiul cunoscut sub numele de „mers al ursului”, veți scăpa de greutatea din stomac, palpitații și veți îmbunătăți starea vaselor de sânge.

Veți afla din articolul de astăzi ce este „mersul ursului”, cum se efectuează și cu ce boli ajută. Poate că aceasta este exact opțiunea de care aveți nevoie pentru a vă îmbunătăți nu numai modul în care vă simțiți, ci și sănătatea.

Mersul ursului

După cum s a dovedit, tehnica mersului la urs nu a fost inventată ieri și a fost folosită de mult timp. Doar nu toată lumea știe despre asta. Are alte câteva nume, precum „tehnica egipteană” sau „mersul chinezesc”. Dacă ceva de acest fel a fost folosit înainte și este amintit până în prezent, atunci este util. În orice caz, astăzi mulți practicanți de fitness încearcă să-l folosească în arsenalul lor.

Întrebarea principală este: de ce trebuie să mergem ca un urs? Cum ne va ajuta acest lucru?

Acest tip de mers poate fi benefic pentru digestie. Mersul ursului calmează și, de asemenea, împovărează ușor inima și vasele de sânge. Are puține contraindicații și este ușor de realizat.

Ce alte bonusuri poți obține din acest exercițiu? Este foarte util pentru mușchii slăbiți, dezvoltă rezistență, mobilitate și, în general, schimbarea poziției face ca articulațiile să se miște într-un mod mai puțin stresant. Desigur, pentru a fi util trebuie folosit cu înțelepciune, pentru că altfel poate provoca unele daune sănătății.

Înainte de a face acest lucru, trebuie să vă încălziți puțin. Faceți câteva genuflexiuni. Dacă poți face toate acestea, atunci nu ezita să începi să mergi ca un urs. Nu este nimic complicat.

Tehnica de executare

1. Pentru început, stați pe toate cele patru membre. Brațele și picioarele sunt lărgite la nivelul umerilor, genunchii ușor îndoiți.

2. Acum ar trebui să încercați să ridicați bazinul cât mai mult posibil. În același timp, este indicat să vă mențineți spatele drept și să nu-l îndoiți (ca de exemplu spatele unei pisici). Dacă puteți menține echilibrul în această etapă, treceți direct la exercițiu.

loading...

3. Faceți un pas cu mâna dreaptă și piciorul stâng în același timp. Apoi pas cu mâna stângă și piciorul drept. Aceasta este mersul ursului.
Nu este nevoie să vă grăbiți; câțiva pași vor fi suficienți pentru început. Să spunem cinci pentru fiecare membru (zece în total). Va  dura un minut sau mai puțin să le faceți la început. Creșteți treptat ritmul și durata. Persoanele care practică în mod regulat mersul pe urs susțin că cinci minute sunt suficiente și că exercițiul este sută la sută eficient. Ei bine, nu avem niciun motiv să nu credem!

Avertizare

Evident, acest exercițiu va fi dificil pentru persoanele supraponderale și pentru cei care au probleme cu sângele sau suferă de amețeli. Este mai bine să nu vă asumați riscuri și să faceți totul cu atenție sau chiar să consultați un medic. Deși se pare că sarcina pe mersul ursului este mică, este totuși o sarcină.

loading...