O metodă militară care te face să adormi în două minute

0

O metodă militară care te face să dormi în două minute

Metoda militară pregătește corpul pentru somn

Metoda implică pregătirea minții și a corpului pentru somn prin relaxare profundă timp de două minute. Următorul rezumat al procedurii a fost publicat recent în  Evening Standard :

1.  Relaxați întreaga față, inclusiv limba, maxilarul și mușchii din jurul ochilor.

2.  Coborâți umerii și eliberați brațele.

3.  Când expiri, relaxează pieptul.

4.  Relaxați-vă picioarele, de la coapse până la picioare.

5.  Relaxați-vă și curățați-vă mintea, apoi imaginați-vă următoarele scenarii:

a) stai întins într-o canoe pe un lac calm și deasupra ta este doar un cer albastru.

b) stai întins într-un hamac de catifea într-o cameră întunecată

c) Repetați timp de zece secunde  „Nu gândiți, nu gândiți, nu gândiți”.

Încă 21 de strategii pentru a vă ajuta să adormiți mai repede

Site-ul  Medical News Today  a publicat recent o listă cu „21 de modalități de a adormi în mod natural” cu următoarele sfaturi:

1. Creați un model de somn permanent, culcându-vă și ridicându-vă în același timp pe tot parcursul săptămânii, inclusiv în weekend.

2. Asigurați-vă că aveți cât mai mult întuneric posibil în dormitor. Dacă nu aveți perdele, folosiți o mască de ochi.

3. Evitați să faceți un pui de somn în timpul zilei sau chiar înainte de a vă culca.

4. Exercițiu regulat.

5. Limitați utilizarea telefoanelor mobile și a altor dispozitive care emit lumină albastră.

6. Citiți înainte de a merge la culcare.

7. Evitați cofeina și alte stimulente cu cel puțin patru ore înainte de culcare.

8. Meditează sau practică mindfulness în fiecare zi.

9. „Numărați oile” înapoi de la o sută la zero.

10. Evitați să mâncați cu cel puțin trei ore înainte de culcare.

11. Reduceți temperatura din dormitor. Temperatura ideală de dormit este de aproximativ 18 ° C.

12. Folosiți aromoterapie. Lavanda calmează și poate ajuta la inducerea somnului.
13. Găsiți-vă cea mai confortabilă poziție de dormit. Articolul recomandă să dormiți de partea voastră, dar v-aș sugera să încercați să dormiți într-o poziție neutră – pe spate, cu o pernă care susține coloana cervicală, nu capul

14. Ascultați muzică relaxantă înainte de culcare.

15. Nu întârziați o vizită la toaletă. S-ar putea să vă fie distractiv să vă ridicați din pat urinând, dar încercarea de a îndura vă va trezi mai târziu.

16. Faceți un duș fierbinte sau o baie înainte de culcare.

17. Evitați cărțile electronice, deoarece lumina albastră de pe ecran va împiedica eliberarea melatoninei.

18. Încercați un supliment alimentar cu melatonină. O altă alternativă, poate chiar mai eficientă, este 5-HTP, care este un precursor al serotoninei și melatoninei. În opinia mea, aceasta este cea mai bună abordare a administrării melatoninei.

19. Investiți într-o saltea confortabilă. Aș recomanda să vă uitați în jurul saltelei fără substanțe chimice pentru a evita expunerea la substanțe chimice ignifuge.

20. Minimizați zgomotul. Dacă zgomotul nu poate fi evitat, utilizați dopuri pentru urechi.

21. Evitați să beți alcool.

Pentru a îmbunătăți calitatea somnului, evitați câmpurile electromagnetice în timpul nopții

Evitând în același timp telefoanele celulare și alte dispozitive cu ecran electronic (inclusiv cititoarele de cărți electronice) este important pentru a vă proteja producția de melatonină, un alt factor care poate avea un impact important asupra calității somnului este câmpurile electromagnetice emise de cablurile electrice în casa dvs.

Există dovezi că expunerea la câmpuri electromagnetice reduce producția de melatonină la fel de mult ca lumina albastră de pe telefoanele mobile, tablete și computere. Prin urmare, este deosebit de important să eliminați câmpurile electromagnetice din dormitorul dvs.

Expunerea la câmpuri electromagnetice declanșează modificări neuronale care afectează memoria și capacitatea ta de a învăța și, prin crearea de daune oxidative excesive, dăunează mitocondriilor din corpul tău.

loading...