O selecție de rețete naturale pentru tratarea articulațiilor

0

O selecție de rețete naturale pentru tratarea articulațiilor

Rețeta numărul 1

Utilizarea regulată a orezului fiert curăță foarte bine articulațiile. Orezul are proprietatea de a „scoate” sărurile care se depun în articulații. Cu cât boabele de orez sunt mai înmuiate în apă, cu atât efectul său va fi mai eficient.

Rețeta # 2
Includeți în dietă o salată de ridiche neagră  (100 de grame pe zi). Durata cursului este de 3 săptămâni.

Rețeta numărul 3

Se iau 2 lingurițe de oțet de mere, două linguri de miere naturală și se dizolvă într-un pahar cu apă. Consumăm două pahare pe zi timp de zece zile.

Rețeta numărul 4

Se fierb 5 frunze de dafin timp de cinci minute în 280 ml de apă. Răcim o jumătate de oră și diluăm o lingură de decoct într-un pahar cu apă. Folosim un pahar pe oră timp de cinci zile.

Rețeta # 5

Trebuie
să mănânci un cartof crud (inclusiv coaja) pe zi și să bei un pahar de apă cu suc de lămâie.

Reteta # 6

Bea ceai de patrunjel si telina. Durata cursului este de 12 zile.

Rețeta # 7

Includeți ceaiul de păpădie în dieta dumneavoastră.

Rețeta numărul 8

Această rețetă este potrivită doar pentru femei. Colectăm flori de păpădie, umplem  borcanul cu ele, adăugăm vodcă bună, închidem și tinem într-un loc răcoros și întunecat timp de aproximativ două săptămâni. Trebuie să folosiți tinctura o linguriță în jumătate de pahar de apă timp de două săptămâni dimineața.

Rețeta nr. 9

Ceaiurile sunt foarte bune la îndepărtarea depunerilor din articulații de la  coada calului,  floarea-soarelui, precum și din cozile de dovleac și coji de pepene verde. Durata unui
astfel de curs de curățare nu trebuie să depășească două săptămâni. Fii sănătos !

Alte suplimente utile in ameliorarea durerilor articulare:
– enzimele proteolitice sunt regulatori esentiali si modulatori care contribuie la reducerea naturala a inflamatiei; bromelaina este un tip de enzima proteolitica cu rol antiinflamator la nivel osteoarticular (boli inflamatorii) care se gaseste in miezul ananasului;
– uleiul de masline extravirgin presat la rece – pentru ameliorarea durerilor articulare, incercati sa consumati in jur de 2 linguri de ulei de masline, ca parte a alimentatiei zilnice; compusul organic oleocantal gasit in uleiul de masline inhiba activitatea a doua enzime inflamatorii principale in corpul uman (COX1 si COX2) in aceeasi maniera ca si aspirina sau ibuprofenul;
– plante aromatice antiinflamatoare – turmericul, ghimbirul si boswellia sunt excelente pentru reducerea inflamatiei existente in tesuturile articulare; le puteți lua ca suplimente pentru a obtine o dozare mai concentrata sau le puteti folosi in dieta zilnica;
– electrolitii (cum ar fi potasiul si sodiul) – aveti nevoie de electroliti pentru a reduce durerea musculara si a ajuta la detoxifierea organismului;  potasiul ajuta la eliminarea toxinelor din celulele corpului, astfel incat un nivel scazut de potasiu poate provoca dureri articulare si umflaturi; cartofii dulci, bananele, avocado si apa de nuca de cocos sunt alimente care contin un echilibru bun de electroliti;
– urzica – contine o lista lunga de substante nutritive (inclusiv proteine, calciu, fosfor, fier, magneziu, beta-caroten, complexe de vitamine A, C, D si B) care contribuie la ameliorarea durerii, consolidarea oaselor si reducerea inflamatiei articulatiilor; bea o ceasca de ceai din frunze de urzica organica 1 – 2 ori pe zi pentru ameliorarea treptata a durerii articulare;
– radacina de brusture – planta recunoscuta ca agent antiinflamator; brusturele este plin de acizi grasi, steroli si tanini – toti acestia contribuind la reducerea inflamatiei;
– unguentele cu capsaicina – capsaicina extrasa din ardeiul iute este o substanta cu puternice proprietati antiiflamatorii si un remediu natural utilizat pentru ameliorarea temporara a durerilor articulare.