2 exerciții pentru constipație, edem și exces de greutate

0
433
exercițiu pentru constipație

Exercițiu pentru constipație, umflături și exces de greutate

Intestinul este un organ important – se numește al doilea creier. Funcția intestinală slabă nu înseamnă doar constipație. El își poate schimba poziția din cauza mușchilor slabi ai podelei pelvine, iar PTOZA intestinală îi perturbă munca. Iată două exerciții pentru constipație pentru a îmbunătăți mișcarea intestinului.

Problemele intestinale provoacă răceli și umflături, nereguli menstruale. Conduc la o concentrare slabă și oboseală. De asemenea, metabolismul se deteriorează, de aceea devine dificil să slăbești. Este necesar să efectuați următoarele exerciții pentru a-i activa activitatea. Datorită curățării netede a intestinelor, metabolismul se îmbunătățește și întregul corp devine curat. Învață să faci aceste exerciții pentru a-ți îmbunătăți mișcarea intestinului.

Exerciții de stimulare a intestinului

  • Stimulați colonul cu abdomene
  • Antrenează-ți mușchii pelvisului

Stimulați colonul cu abdomene

Cel mai bun exercițiu pentru a sparge congestia intestinală. Este o stimulare plăcută a intestinelor pentru a ajuta la creșterea peristaltismului.

O persoană care suferă de constipație ar trebui să o facă în fiecare zi după somn.

1. Stai pe podea. Așează-ți mâinile în spate, în spatele feselor și sprijină-te pe ele. Îndoiți genunchii și încrucișați un picior peste celălalt.

exercițiu pentru constipație

2. Esența exercițiului este de a direcționa talia, fața și pieptul înainte și înclinați încet picioarele spre stânga și spre dreapta. Trebuie să faceți 10 înclinări cu picioarele înainte și înapoi. Ține-ți călcâiul pe podea.

Antrenează-ți mușchii pelvisului

Mușchii zilei pelvine afectează organele interne. Dacă poziția intestinului este deplasată, activitatea sa devine lentă. Este important să instruiți mușchii din jurul abdomenului (mușchii pelvisului) pentru a-l menține în poziția corectă. În timpul exercițiului, trebuie să vă concentrați asupra abdomenului interior și inferior.

exercițiu pentru constipație
exercițiu pentru constipație

În timp ce țineți genunchiul piciorului drept, mișcați încet piciorul stâng în lateral. Apoi reveniți încet la poziția de pornire. Repetați acest lucru de 10 ori. Apoi schimbați picioarele și faceți încă de 10 ori.

Mușchii antrenați din jurul abdomenului împiedică mișcarea intestinului. În plus, au puterea de a împinge scaunul și de a face nevoile fără efort. Efectuați exercițiul pe o suprafață dură, cum ar fi podeaua. Încercați să ridicați picioarele cu 90 de grade de pe podea. Luând piciorul înapoi, numărați de 3 ori și reveniți.

Aceste 2 exerciții vă vor scuti de constipație, umflături și excesul de greutate. Fă-le regulat.

loading...