Șapte lucruri pe care ar trebui să le faci dimineața pentru a obține mai multă energie

0
863

Dacă petreceți suficient timp în pat și vă simțiți lipsit de energie dimineața, poate este timpul să vă schimbați rutina de dimineață. Dobândește obiceiuri care te vor face mai alert.

1. Inspiră și expiră de zece ori

Stresul are multe efecte asupra corpului nostru, dintre care unul este un nivel redus de energie. Prin urmare, înainte de a merge la serviciu, încercați să inspirați și să expirați profund și sensibil de cel puțin zece ori.

Diverse aplicații pentru exerciții de respirație profundă pot ajuta, de asemenea. Puteți încerca meditații scurte, în timpul cărora vă lăsați capul și vă concentrați asupra momentului.

2. Hidratează-te

Consumul de apă, chiar dacă nu îți este sete, îți poate spori energia. De aceea, atât de mulți profesioniști din domeniul sănătății recomandă să beți cel puțin un pahar de apă după trezire. „O hidratare adecvată vă ajută corpul să funcționeze bine, deoarece apa ajută corpul să deplaseze oxigenul”, spune dietetista Stephanie Nelson. În plus, este ușor și aproape gratuit.

„Îmi place să spun că hidratarea este unul dintre cele mai ușoare lucruri pe care le putem face pentru noi înșine”, adaugă ea.

3. Activitate fizică

Activitatea fizică crește afluxul de endorfine, datorită cărora ne simțim excitați. Cercetările au arătat, de asemenea, că persoanele care practică sport dimineața tind să fie mai active pe parcursul zilei. O scurtă plimbare prin casă contează, de asemenea. 

4. Asigurați-vă că mâncați suficient

Dacă corpului tău îi lipsesc substanțele nutritive și vitaminele, nu e de mirare că ești obosit. Concentrați-vă pe cât de mult și ce mâncare mâncați în timpul zilei și poate chiar consultați un expert. Concentrați-vă pe obținerea de suficiente proteine ​​și grăsimi sănătoase.

5. Verificați aportul de zahăr

Zahărul nu este în niciun caz un dușman, dar poate avea un efect semnificativ asupra nivelului tău de energie. „Când consumi mult zahăr, corpul tău produce multă insulină. Producția excesivă de insulină epuizează corpul, așa că ești obosit și tânjești din nou după zahăr ”, explică Stephanie Nelson.

6. Ignorați telefonul

Când folosești telefonul dimineață, practic lași pe cineva sau altceva să-ți dicteze primele gânduri și sentimente. Prin urmare, stabiliți reguli noi și începeți dimineața în pace. Configurați rețelele sociale sau citiți e-mailuri după micul dejun.

7. Nu-i urma pe alții

Dacă sunteți înconjurat de prieteni care încep ziua cu yoga și un smoothie verde, nu înseamnă că aceeași abordare vi se va potrivi.

Încercați să aveți un mic dejun sănătos, consistent, dar mai ales gustos, care să vă ridice spiritul în fiecare dimineață. Puțină mișcare nu strică niciodată.

loading...