Scapă de durere sciatică inferioară cu această baie de picioare folosind oțet și sare

0
durere sciatică

Timp de secole, durerile de spate au fost o boală obișnuită în rândul persoanelor tinere și bătrâne. Din păcate, mulți oameni au învățat să trăiască cu ea ca și cum ar fi făcut parte din viață. Cu toate acestea, oricine a experimentat durerea debilitantă a sciaticii știe că nu este o glumă.

Cu toate acestea, durerea sciaticii poate dura mai mult timp până putem remedia problema. Dar, uneori, aveți nevoie doar de ceva pentru o ușurare a durerii rapidă, așa că iată un remediu natural de ținut la îndemână.

Două ingrediente pentru a reduce durerea sciatică

Rețeta pe care urmează să o împărtășim este una dintre cele mai populare remedii naturale pentru ameliorarea durerii sciatice. Pentru a o face singur, tot ce ai nevoie este:

Ingrediente:

  • O găleată sau un lighean suficient de mare pentru a vă pune picioarele
  • 10 litri de apă cât mai caldă
  • 1 litru de oțet de mere
  • 1/2 cană săruri Epsom

Instrucțiuni pentru înmuierea picioarelor

  1. Se toarnă oțetul de mere în găleată, urmat de sărurile Epsom.
  2. Umpleți găleată cu apă foarte caldă
  3. Se amestecă apa pentru a dizolva sărurile Epsom și se amestecă în oțet
  4. Puneți picioarele și țineți-le acolo timp de aproximativ 30 de minute
  5. Când vă îndepărtați picioarele, clătiți-le și înfășurați-le în ceva cald (de exemplu, un prosop, o cearșaf sau o pătură)
  6. Când te trezești, păstrează-ți picioarele calde purtând șosete și papuci
  7. Repetați după cum doriți

Cât de eficientă este această baie de picioare pentru durerea sciatică

Înmuierea picioarelor cu săruri Epsom și oțet de mere face minuni. Sărurile Epsom sunt folosite de mulți pentru relaxare. Când sunt dizolvate în apă, se descompun în magneziu și sulfat, dintre care se știe că relaxează nervii. În mod ideal, atunci când picioarele sunt ținute în această apă, pielea absoarbe sărurile liniștitoare Epsom care ajută la relaxarea nervilor și la calmarea mușchilor și articulațiilor rigide.

Oțetul de mere poate avea beneficii antiinflamatoare și de stimulare a circulației. Amintiți-vă: este important să realizați că acest remediu natural este pentru ameliorarea durerii și nu rezolvă problema reală.

Modalități de a obține o ameliorare pe termen lung a durerii sciatice

Înmuierea regulată a picioarelor în acest amestec vă poate aduce o ușurare. Dar pentru o soluție pe termen mai lung, sunt recomandate următoarele strategii:

  • Vizitați un profesionist medical care poate efectua kinetoterapie și stabiliți o rutină de exerciții care vă ajută să îmbunătățiți postura și să vă eliminați presiunea de pe nervul sciatic.
  • Inactivitatea poate duce la inflamații care pot agrava durerea sciatică, deci asigurându-vă că aveți activitate fizică zilnică, puteți menține inflamația la distanță.
  • Dacă puteți, permiteți-vă luxul de a vă lua o perioadă de odihnă la pat. În general, trei zile de odihnă pentru picioare reprezintă o mare ușurare pentru nervul tău sciatic și este deosebit de eficient dacă dormi pe o saltea fermă pe podea.
  • Aplicați comprese calde și reci pe spate de câteva ori pe zi, timp de câteva minute. Dar pentru cele mai bune rezultate, începeți cu pachete reci și apoi treceți la cald.
  • Explorează terapii alternative. Acestea includ yoga, munca chiropractică, acupunctura și multe altele. Acestea pot ajuta diferiți oameni la diferite niveluri, deci poate fi nevoie de un pic de răbdare și explorare. Dar nu vă fie teamă să întrebați medicul dumneavoastră ce părere are despre cele mai naturale abordări pentru a vă vindeca durerea sciatică.
  • Creați un set de întinderi ale spatelui inferior pentru o ușurare temporară, dar consecventă.

În general, un remediu real pentru durerea sciatică este cel mai bine realizat cu exerciții sigure și adecvate, terapie fizică și întindere. Cu toate acestea, pentru ameliorarea imediată a durerii pe termen scurt, remediile naturale, cum ar fi baia de picioare cu oțet și sărurile de epsom, vă pot ajuta.

loading...