Un chirurg vă împărtășește exerciții care vă pot vindeca coloana vertebrală înainte de a fi prea târziu

0
loading...

Durerea dorsală, numită durere de spate sau durere de coloană, este o durere comună care afectează diferitele înălțimi ale coloanei vertebrale. Acesta din urmă, alcătuit din 24 de vertebre, dintre care 7 cervicale, 12 dorsale și 5 lombare, permite organismului să efectueze toate mișcările zilnice. Și dacă am practica aceste exerciții dezvăluite de chirurg pentru a ne calma durerile de spate?

Durerea de spate este pentru mulți răul secolului. Posturi proaste, deformarea coloanei vertebrale, osteoartrita, durerile de spate, spondilolisteza si lombalgia, toate bolile care afecteaza coloana vertebrala, considerate portul esential al organismului uman.
Pentru a preveni aceste afecțiuni tăcute și pentru a avea grijă de coloana vertebrală un chirurg cardiolog și scriitor al mai multor cărți de medicină, a împărtășit aceste exerciții pentru a calma durerile coloanei vertebrale , pentru a întări mușchii spatelui și pentru a îmbunătăți articulațiile.

Exerciții practice accesibile tuturor

1. Exercițiu pe scaun

14385010 16776560 da634e6267cb62cdf6157d77e4881fa01faaf7b4 2000 1 1563971097 728 32e9147584 1564410753

  • Întindeți-vă pe un scaun cu abdomenul și cu fața în jos
  • Pune-ți mâinile în spatele capului
  • Întinde-ți picioarele și dacă este necesar, pune-le pe o canapea pentru a-ți menține echilibrul
  • Întindeți-vă corpul astfel încât să fie paralel cu podeaua
  • Ridicați partea superioară a trunchiului și reveniți la poziția inițială
  • Faceți un set de 10 exerciții

2. Yoga Stretch

14385060 16849510 66a68e1cbb3d49471f7df3a97c984b5b69501eb2 2000 1 1563974793 728 32e9147584 15634410

  • Stați pe spate
  • Pune-ți brațele lângă corp
  • Balansați-vă picioarele în spatele capului și atingeți solul cu degetele de la picioare
  • Faceți acest exercițiu de 10 ori

3. Întinderea umerilor și atingere

14385110 16937710 4ead59c7e6a07a9a732c3a6c04f7f9f7e8368d54 2000 1 1563978002 728 32e9147584 1756341

loading...
  • Stai drept
  • Pune mâna la spate
  • Atingeți omoplatul opus cu palma mâinii. Puteți înclina capul ușor înainte
  • Cu fiecare mână, faceți o serie de 10 exerciții

4. Tremurarea corpului

14385160 17038410 2b8f9cdfff8ea52185f812ce9043fe646a266921 1345 1 1563987197 728 32e9147584 156534410

  • Poziționați-vă în patru labe pe genunchi, relaxându-vă spatele
  • Scuturați-vă brațele rapid și ferm la coate
  • Efectuați acest exercițiu timp de 30 până la 60 de secunde

5. Echilibrul solului

14385210 17065410 5c83f55508ca165e60ffa2eaeac42c86520533ca 2000 1 1563990515 728 32e9147584 1564410753

  • Stați pe spate
  • Adu-ți genunchii spre piept, ținându-i ferm cu mâinile
  • Legănați-vă corpul înainte și înapoi fără probleme
  • Faceți un set de 10 exerciții

6. Construirea musculară

14385260 17142610 32ec49976967b818f8288881bb2bdadf6de5bf09 2000 1 1563999793 728 32e9147584 1564410753

  • Pune-te pe burtă, pe podea
  • Pune-ți brațele de-a lungul corpului
  • Ridicați capul și pieptul de pe podea și mențineți această poziție timp de 3 secunde
  • Faceți acest exercițiu de 3 ori

Efectuând zilnic aceste seturi de exerciții, durerile de spate vor dispărea, postura coloanei vertebrale se va îmbunătăți, articulațiile vor fi mai puțin tensionate și mușchii spatelui vor fi întăriți. Ce poate fi mai simplu decât să-ți iei controlul asupra corpului exersând aceste exerciții acasă!

loading...