Un exercițiu simplu va ajuta să scăpați de senzația de foame

0

Un exercițiu simplu va ajuta să scăpați de senzația de foame

. Uneori se numește „Broasca care se leagănă pe val”.Maeștrii chinezi de qigong spun că această tehnică blochează foamea chiar dacă nu mănânci toată ziua. 

Aceste exerciții sunt necesare pentru oricine mănâncă neregulat sau mănâncă mai mult de 5 ori pe zi .

Bea 100-200 ml de apă caldă înainte de a efectua. Alegeți un suport – o masă joasă sau un scaun. Sprijiniți coatele pe spate, așa cum se arată în imagine, sau aplecați-vă, așezând palmele pe scaunul scaunului. 

Alegeți înălțimea suportului, astfel încât să vă simțiți cât mai confortabil, iar coloana vertebrală să fie îndoită. Puteți face exercițiul sprijinindu-vă de perete.

Respirați adânc și, în același timp, trageți-vă stomacul cât de mult puteți. Ține-ți respirația timp de 3-4 secunde. Expirați și relaxați-vă mușchii abdominali . Repetați de 10 ori. 

Senzația de foame va dispărea imediat sau după câteva minute. Respirația nu joacă un rol special, principalul lucru este să atrageți bine stomacul în timp ce inspirați și rotunjiți-l cât mai mult posibil.

Pentru a mânca mai puțin la prânz sau cină, faceți exercițiul cu 10-15 minute înainte de mese. 

Deci sentimentul de plenitudine va veni mai repede decât de obicei. Principalul lucru este să o faci imediat, de îndată ce mâna  se întinde după mâncare.

Care este secretul exercițiului? În primul rând, o mică teorie: simultan cu apariția unei senzații de foame în stomac, se produce suc gastric , care include pepsină și acid clorhidric. Ele dizolvă alimentele care au pătruns în stomac.

 Dar, dacă o persoană nu mănâncă, sucul gastric începe să irite pereții stomacului.

În timpul exercițiului, mușchii abdominali „drenează” sucul gastric în intestine și pofta de mâncare dispare . De-a lungul timpului, dorința de a mânca scade, prostul obicei dispare și vei simți foamea numai atunci când corpul trebuie cu adevărat hrănit.

Prin urmare, concentrați-vă nu numai asupra foamei, ci și evaluați-vă critic dieta . Dacă aveți suficiente legume, fructe, alimente proteice și carbohidrați, exercițiile fizice pot reduce numărul de gustări și pot reduce cantitatea de porții consumate.

loading...